فراخوان

به منظور توسعه فناوری های نوین ساخت و ساز در استان و عرضه اطلاعات فنی و علمی این مفاهیم به جامعه مهندسین استان ، نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در نظر دارد نسبت به برگزاری سمیناری با عنوان ” نوآوریهای صنعت ساخت و ساز ” اقدام نماید . لذا از کلیه شرکت های مرتبط با صنایع نوین ساخت و ساز دعوت به عمل می آید تا در صورت تمایل در این سمینار شرکت نمایند .

بدین منظور شایسته است شرکت ها و تولید کنندگان علاقمند به ارائه تولیدات و فناوریهای خود در این سمینار تقاضای کتبی خود را منضم به سوابق شرکت ، مشروح مفاهیم و مستندات مطالبی که جهت ارائه در نظر دارند و رزومه شخص ارائه کننده نموده و مجموعه مدارک را جهت بررسی تا تاریخ 96/01/30به دبیرخانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر تسلیم نمایند . کمیته آموزش نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر پس از بررسی کیفیت مضامین پیشنهادی ، از آن میان نسبت به انتخاب موضوعات قابل عرضه در سمینار اقدام خواهد نمود .

زمان برگزاری سمینار هفته پایانی اردیبهشت ماه 1396 خواهد بود و به هرکدام از شرکت ها حداکثر 1/5 ساعت ( یک ساعت زمان جهت ارائه موضوعات فنی و 30 دقیقه نیز جهت پرسش و پاسخ ) اختصاص داده خواهد شد . همچنین در صورت تقاضا غرفه ای جهت معرفی محصولات به متقاضیان در جنب سالن اصلی اختصاص خواهد یافت . از آنجا که هدف از برگزاری این سمینار انتقال مضامین فنی روشهای نوین طراحی ساخت می باشد، شایسته است شرکتهای متقاضی ضمن پرهیز از عمده ساختن اهداف تجاری ، وکداً مسئولیت ارائه مطالب را به پرسنل مجرب و دارای دانش فنی کامل در زمینه محصولات خویش واگذار نمایند .

تعرفه شرکت در سمینار : 7/5 میلیون ریال

هزینه استفاده از غرفه : 2/5 میلیون ریال

در صورت هر گونه ابهام و پرسش در این زمینه با آقای مهندس فقیه با شماره 92-33334090 داخلی 114 تماس حاصل فرمایید.