به گزارش واحد روابط عمومی سازمان، مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات فوتسال جام گرامیداشت مقام مهندس در روز های پنجشنبه و جمعه 23 و 24 بهمن ماه در سالن ورزشی مجموعه ورزشی شهید مهدوی بوشهر برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم های سام سازه و دفتر نمایندگی گناوه از 2 حریف توانمند خود یعنی تیم های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و تیم دفتر نمایندگی برازجان عبور کردند و به فینال مسابقات راه پیدا نمودند. تیم گناوه در یک بازی بسیار نزدیک پس تساوی 2-2 در ضربات پنالتی تیم برازجان را مغلوب خود ساخت.

در مسابقه رده بندی این بازی ها، که در روز جمعه 25 اسنفد از ساعت 19:30 آغاز شد، تیم نمایندگی برازجان در یک بازی بسیار زیبا از سد تیم راهداری بوشهر گذشت و مقام سوم را در این مسابقات از آن خود نمود.

در بازی فینال نیز تیم های سام سازه و گناوه روبروی هم قرار گرفتند که پس از انجام یک بازی فنی و خوب تیم سام سازه با اقتدار بر حریف خود پیروز میدان شد و توانست مقام قهرمانی مسابقات را از آن خود نمایند.

در این مسابقات تیم یاران نیز با کمترین تعداد خطا و کارت های دریافتی از تیم داوری از طرف هیئت اجرایی به عنوان تیم اخلاق شناخته شد

آقای گلی این دوره از بازی ها نیز مهندس مسلم مسیگر بازیکن درخشان تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم سام سازه را کسب کرد.

در پایان بازی ها، با حضور مسئولین سازمان نظام مهندسی و اداره کل ورزش و جوانان استان و پیشکسوتان فوتسال جام ها و لوح تقدیرهای ورزشکاران و کلیه عوامل دست اندار و اجرائی بازی ها به ایشان تقدیم شد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر