در راستای اهداف هیئت مدیره سازمان در جهت شفاف سازی مصوبات خود برای رؤیت اعضا محترم سازمان، اهم مصوبات جلسه شماره 74 مورخه 98/12/04  مدیره سازمان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • گزارش چگونگی تصمیم گیری در مورد لغو کلیه مراسم های بزرگداشت روز مهندس بر اساس دستور استانداری بوشهر و همگام با سایر سازمانهای استان را ارائه شد که با لغو آن، به اتفاق آراء موافقت شد .
  • با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و لغو مجمع عمومی چند استان ، به اتفاق آراء، مقرر گردید که مجمع عمومی نوبت اول 6 اسفندماه و به تبع آن، مجمع عمومی نوبت دوم در 13 اسفندماه لغو و به بهار 99 موکول گردد .
  • نامه شماره 15-3-985 مورخ 3-12-98 بازرسان سازمان به پیوست گزارش حسابرس آنها در ارتباط صورتهای (تراز) مالی سازمان در سال 97 قرائت و مقرر گردید که گزارش مربوطه به خزانه دار و مشاور مالی سازمان ارجاع شده تا پس از بررسی آن، مجدداٌ گزارش مذکور، در جلسه هیات مدیره بررسی شود .
  • نامه شماره 35-3-984 مورخ 29-11-98 رئیس شورای انتظامی در ارتباط با تعدادی از پرونده های ساختمانی اجرا شده با انواع سقف های مجوف و تقاضای بررسی تخصصی و فنی در مورد این سقفها و برگزاری دوره های آموزشی در اینمورد قرائت که دوره های آموزشی مربوطه در یک مرحله توسط سازمان برگزار گردیده است . لذا مقرر گردید که اولاٌ، جهت هر کدام از سقفهای نوین ، توسط کمیسیون تخصصی عمران و با همکاری چکرها ، چک لیست کنترل نقشه سقف در اسرع وقت تهیه شود . ثانیاٌ، حق الزحمه چکرها جهت کنترل محاسبه و نقشه های سازه سقف های نوین تا پایان اسفندماه سال جاری، دو برابر محاسبه گردد. ثالثاٌ، این نقشه ها به طور همزمان به دو چکر جهت کنترل نقشه ارجاع شود . رابعاٌ، کمیسیون تخصصی ، لیست اسامی چکرهای موجود که قادر به کنترل نقشه های سقفهای مربوط می باشند را مشخص نموده و این نقشه ها ، فقط به چکرهای مربوطه ارجاع گردد . خامساٌ، دوره های آموزشی جداگانه برای طراحی این سقفها جهت چکرها در اسرع وقت و جهت مهندسان در سال آینده در نظر گرفته شود . سادساٌ ، پیامهای باز دارنده برای مهندسان ناظر در اینمورد ارسال شود .
  • مقرر گردید که چک لیست سازه های نوین نیز توسط کمیسیون تخصصی عمران تدوین شود .
  • به اتفاق آراء، آقایان مهندس علم بلادی و بهروزی به عنوان نمایندگان هیات مدیره در کمیسیون تخصصی عمران تعیین گردیدند .
  • به اتفاق آراء، آقای مهندس سعدآبادی به عنوان نماینده هیات مدیره در کمیسیون تخصصی معماری تعیین شد .
  • نامه شماره 3395-3-983 مورخ 27-11-98 مسئول دفتر نمایندگی دیلم با موضوع اتمام ظرفیت برخی از مجریان لوله کشی گاز در دیلم مطرح و به اتفاق آراء، مقرر گردید که با تایید دفتر کنترل و نظارت گاز و آبفا مبنی بر کمبود ظرفیت مجریان ، 20% به ظرفیت مجریان مربوطه اضافه گردد .
  • نامه شماره 3377-1-983 مورخ 26-1-98 مدیراجرایی در مورد ارجاع تنها 7 ساختمان توسط شهرداری دلوار به دفتر نمایندگی سازمان در دلوار در طول یک سال گذشته و نامه شماره 3628/ش /د مورخ 23-11-98 شهرداری دلوار به شورای اسلامی دلوار مبنی بر معرفی نقشه های ساختمانهای تجاری و مسکونی و اداری دو طبقه به بالا به سازمان نظام مهندسی استان مطرح و مقرر شد که بر اساس بند 3 صورتجلسه شماره 67 مورخ 06/11/98 هیات مدیره، سریعاً پاسخ نامه های شهرداری دلوار ارسال شده جلسه چهار جانبه برگزار گردیده و ساختمانی جهت نمایندگی دفتر دلوار، رهن یا اجاره شود .
  • نامه شماره 3449-5-983 مورخ 30-11-98 مسئول دفتر نمایندگی گناوه در ارتباط با تعیین تکلیف ساختمانهای احداث شده فاقد ناظر ونحوه کنترل نقشه های مربوط به افزایش بنا در بندر ریگ قرائت و مقرر گردید که ساختمانهایی که از تاریخ شروع فعالیت سازمان در بندر ریگ ، دستور تهیه نقشه آنها از مرحله اول (اجرای زیر سازی فونداسیون) صادر شده باشد ، توسط سازمان کنترل شود .
  • نامه آقای حسین پارسی زاده در مورد ارائه خدمات مهندسی مربوط به مجتمع خدمات رفاهی به آدرس کیلومتر 8 اتوبان برازجان به گناوه مطرح و مقرر گردید ، با اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان بوشهر در اینمورد جلسه ای تشکیل و در مورد ارائه خدمات مهندسی مجتمع مذکور و موارد مشابه مذاکره و سپس در جلسات بعدی هیات مدیره ، در مورد آنها تصمیم گیری شود .

 

  • نامه شماره 3411-1-983 مورخ 28-11-98 مدیرجرایی با موضوع راه اندازی فرآیند آزمایش بتن مطرح و پیرو مصوبه جلسه قبل هیات مدیره به شماره 73 مورخ 30-11-98 ، فرمهای چک لیست کنترل جدول تواتر نمونه برداری و جدول تواتر نمونه برداری بررسی و پس از اصلاحات لازم بر روی آنها، مطابق برگه های پیوست به تصویب رسید .