به نام پروردگار دانا و هستی بخش

“قَد خاطَرَ بِنَفسِهِ مَنِ استَغنى بِرَأيِهِ”

هر كس خود را، از رأى و نظر ديگران بى نياز بداند، خودش را به خطر انداخته است.

امام علی (ع)- من لايحضره الفقيه ج 4، ص 388، ح5834

 

بدینوسیله به اطلاع می رساند، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر با اعتقاد به لزوم همفکری، مشورت و تعاملات بیشتر با مهندسین و ضرورت استفاده از اندیشه های والای مهندسین در زمینه های مختلف، از کلیه نظرات و پیشنهادات سازنده در راستای بهبود روند امور سازمانی، جهت ارتقاء سطح کیفی این سازمان استقبال می نماید.

در همین راستا، به منظور برقراری نظم و صرفه جویی در وقت ارباب رجوعان و با هدف افزایش رضایتمندی مهندسین، مالکین و مراجعین گرامی ، ملاقات حضوری با ریاست سازمان در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ با هماهنگی قبلی و همچنین سایر روزهای هفته (در موارد ضروری و در صورت داشتن وقت خالی) امکان پذیر خواهد بود.

ضمناً جهت کاهش حجم مراجعات در طول ایام هفته، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های تردد نیز میتوانید مشکلات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل روابط عمومی با آدرس ravabet_bnezam@yahoo.com   ،  ایمیل مستقیم ریاست سازمان با آدرس riasat_bnezam@yahoo.com  ، ایمیل مشترک اعضای هیئت مدیره با آدرس heyatmodire_bnezam@yahoo.com  و ایمیل مستقیم بازرسین سازمان با آدرس bazras_bnezam@yahoo.com   ارائه نمایید. همچنین مهندسین عضو سازمان می توانند با مراجعه حضوری به واحد روابط عمومی و یا ارسال پیام کوتاه به شماره 500028000 نیز با سازمان ارتباط برقرار نمایند.

ضمناً در خصوص تشکیل گروه های مجازی مختلف با هدف اعتلای جایگاه سازمان، لازم به ذکر است که با توجه به اعتقاد راسخ هیئت مدیره به  لزوم شفاف سازی و ضرورت پاسخگویی به مهندسین و همچنین تعدد این گروه ها در فضاهای مجازی و عدم داشتن زمان کافی جهت خواندن کلیه مطالب و ضرورت  پاسخگویی مستند به آنها توسط اعضای هیئت مدیره، انتظار می رود مدیر محترم هر گروه مجازی که در این راستا تشکیل شده است با مدیریت صحیح در راستای حفظ شأن و شخصیت مهندسین، اولا اضافه نمودن هر عضو را با هماهنگی و رضایت وی انجام دهد، دوما کنترل کنند که محتوای مطالب در شان و جایگاه جامعه مهندسی باشد و خدای نخواسته منجر به توهین و یا ایجاد اتهام به دیگران نشود. در همین راستا هیئت مدیره سازمان آمادگی دارد نظرات، انتقادات و پیشنهادات اعضای گروه را از طریق مدیر گروه به صورت مکتوب وهفتگی دریافت  نموده تا ضمن بررسی کلیه موارد مطروحه، پاسخگویی لازم صورت پذیرد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر