پیام مهندس علیرضا سنائی دشتی، رئیس سازمان در آغاز هفته ی دولت

اگر يک حکومتي، ارزشهايش ارزشهاي انساني، اخلاقي و اسلامي باشد و بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمت گزار بداند، قهرا ملت با اوست و قهرا يک قدرت خارجي نميتواند او را تحت تاثير قرار بدهد.

امام خميني (ره)

هفته اول شهریور ماه و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های والا، رجایی و باهنر را که به نام هفته دولت نامگذاری شده است، به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی میهن اسلامی مان به ویژه كارگزاران دولت در استان بوشهر
تبریک می گویم.

هفته دولت يادآور دو معلم بزرگ عمل، نه شعار؛ دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود و احيا کننده روزهاي پرشور خدمتگزاري است. بي شك تمام مسئولان و مديران مي بایست با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري این بزرگواران، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی” گام برداشته و با حمایت از دولت یازدهم، زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون كشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

امید است دولت یازدهم، که برآمده از متن مردم است با همراهی و همدلی مسئولین و بهره گیری از ظرفیت های سرشار آحاد جامعه، به اهداف والای خود برسد.