بازدید دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی شورای مرکزی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، سعید کیوانی دبیر و عضو شورای هماهنگی روابط عمومی و معین سازمان در تاریخ 26 مرداد ماه سال جاری از واحد روابط عمومی سازمان بازدید نمود.

در ابتدا جلسه ای با حضور مهندس دهقانی مسئول و کارمندان آن واحد برگزار گردید که در این جلسه، خبرنامه ها، فصلنامه ها، ویژه نامه ها و کلیه ی فرهنگ سازی های انجام شده توسط این واحد در زمینه مقررات ملی ساختمان مورد ارزیابی قرار گرفت و در زمینه های مختلف تبادل نظر گردید.

سپس کیوانی در جلسه ای با حضور مهندس علیرضا صبوری فرد ، عضو کمیسیون روابط عمومی، انتشارات و امور بین الملل شورای مرکزی و مدیر اجرایی سازمان نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت روابط عمومی در موفقیت یک سازمان بیان نمود و مطالبی در خصوص نحوه ی ارزیابی و امتیازدهی نشریات و خبرنامه ها در شورای مرکزی، عملکرد یکساله اخیر واحد روابط عمومی و روند رو به رشد انتشارات سازمان و همچنین فرهنگ سازی های انجام شده در سطح استان عنوان شد.

در پایان، جلسه ای مشترک با حضور مهندس سنائی دشتی، رئیس سازمان برگزار شد. در این جلسه نقاط قوت و نقاط ضعف نشریات سازمان و واحد روابط عمومی مجدداً مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

مهندس سنائی دشتی ضمن خیر مقدم به کیوانی، بازدید وی را بسیار تاثیر گذار تلقی نمود و این عمل را موجب انتقال بهتر و سریعتر تجربیات و عملکردهای چندین استان به مجموعه های مورد بازدید دانست.