مراسم تودیع ومعارفه مسئول دفتر نمایندگی برازجان و افتتاحیه ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان در برازجان

به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در مراسمی ساختمان دفتر نمایندگی خود را در شهر برازجان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و هیئت همراه، مهندس محمدیان و مهندس عبداله نژاد بازرسان دفتر کل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مهندس جوکار نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، شهردار برازجان، نماینده فرماندار، رئیس شورای شهر و جمعی از مهندسین و مسئولین افتتاح کرد.

در ابتدای این مراسم قرائت قرآن توسط مهندس عبداله نژاد، قاری بین المللی قرآن و بازرس دفتر کل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام پذیرفت. سپس مهندس علیرضا سنائی دشتی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر سخنانی را ایراد نمود. وی گفت: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر از ابتدای تاسیس سه سال پیش 30 برابر افزایش یافته است. و از سه سال پیش تاکنون همان تعداد دوبرابر رشد داشته است.

وی افزود: این استان رشد قابل توجهی در رشته عمران داشته است بطوریکه اولین بودجه عمرانی در سراسر کشور در اختیار استان بوشهر است که می بایست پتانسیل و پشتیبانی خوبی جهت استفاده از این بودجه وجود داشته باشد. وی صدور شناسنامه فنی ملکی، آزمایش ژئوتکنیک برای ساختمان های بلند مرتبه و آزمایش کیفی بتن، کارگران ماهر از جمله خدمات جدید سازمان عنوان نمود. مهندس سنائی دشتی افزود: با اینکه در زمینه گاز استانی جوان هستیم اما توانستیم کل استان را تحت پوشش نظارت گاز قرار دهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در پایان از مهندس کرمی تشکر و قدردانی نمود و برای مهندس صائبی آرزوی موفقیت در این مسئولیت را داشت. و آرزوی داشتن تعامل هر چه بهتر با شهرداری، فرمانداری، شورای شهر و دیگر سازمان های مرتبط را نمود.

سپس مهندس حسین آبادی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و شهردار برازجان ضمن خوشامدگویی به میهمانان وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و هیئت همراه عنوان نمود: انشاءالله بتوانیم با همکاری هرچه بیشتر و همراهی های مناسب بین شهرداری و دفتر نمایندگی سازمان در شهر برازجان به ارتقاء سطح کیفی ساخت و ساز کمک نماییم.

وی از همایش ها و نمایشگاه های مرتبط با ساختمان در ماه های آتی خبر داد و گفت: اطلاع رسانی های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد. سپس مهندس محمدیان، بازرس دفتر کل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مهندس دهقان، رئیس شورای شهر برازجان مطالبی را در خصوص ساخت و ساز مناسب با رعایت مقررات ملی ساختمان، اهمیت معماری اسلامی و ایرانی، تاکید بر امر نظارت صحیح و استفاده از مصالح مناسب در امر ساخت و ساز عنوان نمودند.

سپس از مهندس کرمی و همکاران ایشان با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد و حکم مهندس صائبی و اعضای جدید کمیته نظارت دفتر نمایندگی برازجان اعطاء گردید.در پایان این مراسم ساختمان دو طبقه دفتر نمایندگی برازجان با توسل به قرآن کریم افتتاح گردید و از بخش های مختلف این ساختمان دیدن شد.ضمناً افتتاح و مکانیزاسیون اتوماسیون اداری دفتر نمایندگی برازجان با مرکز استان یکی از مهمترین برنامه های این مراسم بود.