حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک با حضور 60 شرکت از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر با حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر نمایشگاه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک را نمایشگاهی مهم و موثر در صنعت ساختمان دانست و گفت: سبک سازی و مقاوم سازی موضوعی است که بحمدالله در همه غرفه ها مورد توجه قرار گرفته است. زیرا ما باید در ساخت و سازها توجه ویژه‌ای به این مهم و استفاده از مصالح استاندارد داشته باشیم زیرا کشور ما یک کشور زلزله‌خیز است.

علیرضا صفائی بوشهری خاطر نشان کرد: صنعت ساختمان توانمندی‌های زیادی دارد و تبلور این توانائی را در مسکن مهر شاهد هستیم.

مهندس علیرضا سنائی دشتی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر نیز در این خصوص گفت: امروزه صنعت ساختمان در ساخت و ساز شهری حرف اول را می زند بنابراین نیاز است صاحب‌نظران و افراد مجرب در حوزه ساخت‌وساز، تجربیات خود را در اختیار همکاران خود قرار دهند.

وی با اشاره به توسعه صنعت ساخت‌وساز که یکی از نشانه‌های رشد و توسعه کشور‌ها محسوب می‌شود اظهار کرد: پشتیبانی نهاد‌های دولتی و خصوصی، دانشگاهی و تحقیقاتی در جهت تشویق و ترویج استفاده از فن‌آوری‌های نوین در این عرصه به وضوح دیده می‌شود.

شایان ذکر است که این نمایشگاه با بازدید شکوهی، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر به کار خود خاتمه داد.