برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی راه و شهرسازی با حضور مهندس نیکزاد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، نمایشگاه بین‌المللی راه و شهرسازی در بوشهر، طی آئینی با حضور مهندس نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی و مسئولان این وزارتخانه و مسئولان استان بوشهر و همچنین مهندس علیرضا سنائی دشتی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر افتتاح شد.

این نمایشگاه در تاریخ 20 آبان ماه سال جاری آغاز به کار کرد که 52 شرکت در 41 غرفه محصولات و دستاوردهای خود را ارائه نمودند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر بار دیگر با حضور فعال و چشمگیر خود در زمینه ی صنعت ساختمان و داشتن یک غرفه اختصاصی در این نمایشگاه، پذیرای بازدید وزیر محترم راه و شهرسازی و دیگر مسئولین این وزارتخانه و مسئولین استانی گردید. قائم مقام وزیر و مدیرکل‌راه و شهرسازی استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: دستاوردهای خدمات بندری، مالی و بانکی در حوزه مسکن، مسکن شهری و روستایی، سیستم‌های حمل و نقل هوشمند، ردیاب خودرو، نمایشگر پیام متغیر و… در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

مهندس علیرضا صفایی‌بوشهری اضافه کرد: خدمات راهسازی، تجهیزات ایمنی راه‌ها، فراورده‌های قیری، آسفالت و قیر پلیمری، دکوراسیون داخلی و در‌های ضد سرقت نیز از دیگر محصولات ارائه شده می باشد.

مدیرکل‌راه و شهرسازی استان بوشهر این نمایشگاه را به عنوان فرصتی برای نمایش داشته‌ها، معرفی دستاوردها، جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایش عملکرد فعالان صنایع گوناگون دانست و افزود: این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای مشارکت کنندگان در نمایشگاه برای عرضه عملکرد و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه موجود است.

مهندس علیرضا سنائی دشتی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر نیز در حاشیه ی این مراسم حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان را به عنوان متولی امر ساخت و ساز در اینگونه نمایشگاه ها ضروری دانست و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی دریچه ای است به سوی پیشرفت های روزافزون که باعث ایجاد رقابت سالم بین تولید کنندگان و تأمین کنندگان بخش ساختمان و فعالان عرصه ساخت و ساز خواهد شد که در نهایت امر موجب عملکرد بهتر هر یک از حلقه های این زنجیره، جهت ارائه ی خدمات بهتر و ارزنده تر میشود.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب سازمان نظام مهندسی ساختمان، تاکید بر استفاده مصالح مناسب و باکیفیت می باشد. مهندس سنائی دشتی جلوگیری از اتلاف انرژی در ساخت مصالح ساختمانی را یکی از این تاکیدات برشمرد و گفت: این امر موجب حساسیت بیشتر مردم نسبت به انتخاب محصولات مورد استفاده در ساختمان خود می شود و با توجه به اینکه انواع محصولات شرکت های مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد، بازدید کنندگان فرصتی خواهند داشت که با دقت و تامل بیشتر مایحتاج ساختمانی خود را تامین نمایند. لذا مهمترین پیام این نمایشگاه افزایش سطح آگاهی مردم وکمک به قدرت انتخاب بهتر بازدیدکنندگان می باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در خصوص اهمیت مسکن مهر عنوان نمود: مسکن مهر به عنوان نقطه عطفی در ساخت و ساز مسکن در کل کشور سرمایه گذاری بسیار عظیم مالی و نیروی انسانی اداری را به همراه داشته است و حضور نظام مهندسی ساختمان خوشبختانه با استقبال و تاکید مسئولین روبرو شد و اعضاء سازمان نیز با وجود تعرفه های 50% مربوط به سال 88 تاکنون عزم خود را در حمایت از اقشار جامعه به اثبات رساندند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم این حضور بتواند ایمنی، رفاه و آسایش مردم و حفاظت از سرمایه گذاری مردمی و دولت را به دنبال داشته باشد.