پیام تبریک مهندس علیرضا سنائی دشتی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر

به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)

سلام بر نور، سلام‌ بر مهدي‌ موعود، سلام بر احیا کننده سنت ها. سلام بر او كه قرنها ديده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ شده است. خجسته باد ميلاد نوري كه سحر با شبنم لطفش بيدار مي شود و خورشيد در انتظار سلامش طلوع مي كند. او كه هر گاه جمعه از راه مي رسد، صاحبدلان، دل از دست مي دهند و قرار از كف مي نهند و قافله دل هاي بي قرار روي به قبله مي كنند و آمدنش را به انتظار مي نشينند.

اينك در آستانه ولادت فرخنده قائم آل محمد حضرت مهدی (عج)، كوچه ها و خيابان هاي شهرمان را آذين بسته ايم تا شعله هاي اشتياق و عاطفه و پيوند ناگسستني با آخرين پيشواي پارسايان را در قلب شيعيان برانگيزانيم. این روزها فرصتی است برای اظهار ارادت، تجدید پیمان و تمرین آمادگی و گامی در مسیر رشد و تعالی اخلاقی و پیشرفت جامعه به سمت کمال و فراهم شدن زمينه هاي ظهور.

امید است با ظهور امام عصر عدالت در سرتاسر عالم برقرار گردد بیداد و تبعیض و بی عدالتی که از اهداف اصلی حکومت ایشان است ریشه کن شود. ما همگی در انتظار ایجاد این نظم نوین جهانی در روز میلاد منجی عالم بشریت با یکدگر همصدا شده و دست هایمان را رو به آسمان بلند خواهیم کرد.

روشن است که یکی از ویژگی های حکومت حضرت مهدی(عج) گسترش بی نظیر دانش است. دانش نقش بسیار مهمی را در دوران حکومت ایشان ایفا می کند. ما مهندسان نیز مسئولیتی به عهده داریم. ما می توانیم با ارتقا بخشیدن به سطح علمی خود و جامعه نقش موثری را برای مهیا نمودن زمینه ی ظهور ایفا نماییم و موجب خوشنودی امام عصرمان شویم. اللهم عجل لولیک الفرج..