برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر – تصویب بودجه ی سال 1391

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در تاریخ 21 اسفند ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پس از قرآن و پخش سرود ملی کلیپی از مراحل انجام داوری مسابقه طراحی ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و نحوه ی کدگذاری و داوری مسابقه ی طراحی ساختمان مرکزی سازمان برای حضار پخش شد.

 

 

سپس مهندس علیرضا سنایی دشتی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر ضمن عرض خیرمقدم به مهندسین، گزارشی را از برگزاری مراسم صبح همان روز که مراسم قدردانی و اعطای جوایز به برندگان مسابقه ی طراحی ساختمان سازمان بود عنوان نمود و گزارشی از روند اجرایی خرید زمین مربوطه و کسب مجوز کمیسیون ماده 5 داد و از همکاری مناسب معاون عمرانی استانداری مهندس نصوری، محمدی باغملایی رئیس شورای شهر بوشهر، توسلی شهردار بندر بوشهر و مهندس مقاتلی رئیس وقت سازمان مسکن و شهرسازی و دیگر نفرات مرتبط تشکر و قدردانی نمود و در ادامه همت سازمان را جهت افزایش ظرفیت اشتغال مهندسین در سراسر استان و خدمت رسانی مطلوب به مردم استوار دانست. رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر سپس به بیان فعالیت های سازمان در زمینه های مختلف پرداخت.

 

 

در ادامه عباس کریمی مشاور مالی سازمان رویدادهای مالی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر مربوط به بودجه سال 1391 را توضیح داد و در مورد بخش درآمد های سازمان، این درآمدها را بسیار مطلوب توصیف نمود. وی با توجه به عملکرد مطلوب 10 ماهه ی سال 90، عملکرد سال آینده را نیز به همین شکل مثبت پیش بینی کرد.

 

سپس برنامه ی پرسش و پاسخ با حضور مسئولین سازمان انجام شد و در نهایت پس از رای گیری، بودجه ی سال 1391 با رأی مثبت بیش از 80 درصد به تصویب رسید.

 

 

لازم به ذکر است نمایشگاهی از آثار برگزیدگان مسابقه ی طراحی ساختمان سازمان در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد که مهندسین عضو ساختمان در حاشیه ی مجمع عمومی از این نمایشگاه نیز دیدن کردند.