برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر – 16/12/89

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر عصر روز دوشنبه16/12/89 با حضور اعضای سازمان و هیأت مدیره در محل سینمای شهید آوینی برگزار گردید . در این مراسم ابتدا بر اساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از میان مهندسان حاضر در جلسه ، اعضای هیأت رئیسه مجمع انتخاب شدند و مجمع رسمیت یافت .

نخست مهندس پورحیدر نایب رئیس سازمان و مسئول کمیته آموزش گزارشی از عملکرد سازمان در مدت اخیر را ارائه کردند . از مواردی که نایب اول سازمان اظهار نمودند می توان به تصویب اعطای وام و تسهیلات به اعضای بدون کد ، خرید ساختمان برای دفتر کنگان ، ساخت ساختمان دفتر مرکزی در سال آینده ، برگزاری آزمون ورود به حرفه در تاریخ 5 و 6 اسفند ماه سال جاری ، برگزاری کلاسهای آموزشی ، ارائه تسهیلات بیشتر برای استفاده از اماکن ورزشی ، تهیه بلیت کنسرت موسیقی برای مهندسان در ایام نوروز به مناسبت گرامیداشت روز مهندس، شرکت در اجلاس گروه های تخصصی عمران در شهر قزوین ، شرکت در اجلاس تدوین نظامنامه بهسازی لرزه ای و وضعیت مقاومت ساختمان در شهر قم اشاره کرد . ایشان از برگزاری دوره های آموزشی جهت آشنایی مهندسان با اصول پزشکی و دانش حقوق در سال آینده خبر دادند و از همه اعضا درخواست کردند که در کلاس های گوناگونی که کمیته آموزش برگزار می کند شرکت کنند.

پس از آن آقای عباس کریمی مشاور مالی سازمان گزارشی از وضعیت مالی ، بودجه و منابع سازمان را به مجمع ارائه کردند . در ادامه تعدادی از مهندسان حاضر در مجمع سؤالاتی را درباره بودجه پیشنهادی مطرح کردند که مورد پاسخ قرار داده شد و سپس برای بودجه رأی گیری به عمل آمد و حدود 90 درصد از حاضران به بودجه سال 1390 رأی مثبت دادند . در ادامه مهندس عبدالرسول حیدریان بازرس سازمان سخنانی را درباره بازرسی و عملکرد دفاتر نمایندگی ایراد کردند و از همکاری و زحمات مسئول دفتر کنترل و نظارت گاز و مسئول امور دفاتر نمایندگی سازمان تشکر و قدردانی نمودند .

پس از آن مهندس مرتضی غریب زاده مسئول دفتر کنترل و نظارت گازسازمان گزارشی از عملکرد و پیشرفت های دفتر کنترل و نظارت گاز سازمان را در سال 1389 به مجمع ارائه نمودند .

در پایان جلسه پرسش و پاسخ با حضور ریاست سازمان آقای مهندس علیرضا سنایی دشتی و سایر اعضای هیأت مدیره ، آقایان مهندس پور حیدر ، مهندس راویان ، مهندس جمهیری و مهندس جهانمرد برگزار گردید که طی آن به تمامی پرسش های حاضرین پاسخ های لازم ارائه گردید.