جشن باشکوه روز مهندسی، مورخه 6/12/88 در سالن 2000 نفری فجر و با حضور خانواده بزرگ مهندسین صنعت ساختمان و مسئولین استانی برگزار شد.

در این جشن که بیش از 5 ساعت به طول انجامید ابتدا مسئول روابط عمومی سازمان ضمن عرض خیر مقدم به حضار به اجرای برنامه پرداخت. سپس مسعود روشن پژوه از مجریان موفق کشور اجرای برنامه را به عهده گرفت.

خیر مقدم جشن سال 88 را مهندس پورحیدر به حضار و مهمانان که از اغلب ساعاتی قبل از آغاز جشن در سالن حضور بهم رسانده بودند تقدیم کرد.

در جشن روز مهندس هنرمندانی همچون برادارن ابراهیمی، خاله قاصدک، حمید ماهی صفت، گروه موسیقی محلی غلامرضا وزان و گروه موسیقی پاپ رحیم پوردرخش حضور داشتند. برنامه پنجم در جشن باشکوه روز مهندس تقدیر از هیئت مدیره دوره چهارم و مهندسین و کارکنان برتر بود که با شیوه ای خاص و در اوج زیبایی انجام پذیرفت.

در پایان سعید نوذری مسئول روابط عمومی سازمان بواسطه تأکید و درخواست جمعی از حضار و برخی مسئولین استانی از تلاشها و زحمات هیئت مدیره و هیئت رئیسه سپاسگزاری نمود و در ادامه به عنوان نماینده از مدیر اجرایی سازمان به پاس برنامه ریزی و پیگیری مناسب ایشان در برگزاری این جشن قدردانی کرد.