جلسه نقد و بررسی خبرنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر

در جلسه ای که ساعت 30/11 مورخه 2/8/88 در دفتر مدیر اجرایی سازمان به مدت 2 ساعت و 15 دقیقه برگزار شد، مهندس صبوری فرد مدیر اجرایی، مهندس دریس زاده مسئول کمیته نشریات و سعید نوذری مسئول روابط عمومی سازمان، به بررسی عملکرد کمیته نشریات، در بخش خبرنامه پرداختند.

مهندس صبوری فرد پس از مقدمه ای به ضرورت شروع فعالیت خبرنامه با توجه به گسترش توانایی ها و عملکرد سازمان تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی صحیح، بموقع و با کیفیت مطلوب برای جامعه مهندسین و عموم مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

سپس مهندس دریس زاده به تشریح موقعیت کمیته نشریات پرداخت و برای بالا بردن کیفیت خبرنامه پیشنهاداتی را ارائه نمود.

مسئول روابط عمومی سازمان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر اطلاع رسانی مناسب دستگاهها و سازمانها به جامعه، و همچنین تاثیر فردی و اجتماعی فعالیت های فرهنگی و هنری بر عملکرد، و زنده نگه داشتن امید، خودباوری و تلاش بین عموم مردم، انتشار خبرنامه با رعایت قوانین، ابتکار و سرعت عمل در آماده سازی خبرها را امری ضروری دانست.

در ادامه مهندس صبوری فرد از تمامی اعضای علاقمند و پیشکسوت در امور مربوط به نشریات برای همکاری با خبرنامه و فصلنامه دعوت به عمل آورد.

در این جلسه پس از اشاره به نقاط قوت و ضعف و همچنین ارائه ساختار تازه تری جهت ادامه فعالیت خبرنامه، مقرر شد بیست هشتم هر ماه خبرنامه سازمان منتشر گردد و در اختیار اعضا و علاقمندان قرار گیرد.

روابط عمومی سازمان