فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب ساعی و پرتلاش این عرصه به‌ ویژه همکاران خدوم روابط عمومی سازمان، استادان و اصحاب رسانه که برای ایفای این رسالت خطیرگام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رسالت و فضیلت آگاهی‌بخشی به درایت و دانش اصحاب ارجمند روابط عمومی تعریف می‌شود. روابط عمومی مولود ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که به ارتقای جایگاه و اعتلاي يك سازمان می‌اندیشد.

زیست امروز ما در عصری است که به دوره انفجار اطلاعات، وقوع جامعه اطلاعاتی، گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و فضای مجازی شهرت یافته و دسترسی به اطلاعات، به یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه و پیشرفت در جوامع تبدیل شده است؛ بر همین اساس در بسیاری از سازمان‌های دولتی و نهادهای غیردولتی، روابط عمومی‌ به‌ عنوان عنصری اساسی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف مدیریتی‌، نقش ویژه و مهمی را در جهت ایجاد ارتباط مؤثر با ذینفعان، آگاهی‌بخشی به مخاطبان و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می‌کنند..

فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات فرصت مغتنمی است تا جایگاه انکار‌ناپذیر روابط‌عمومی را در پیشبرد اهداف سازمانها ارج نهیم و با نگاهی هوشمندانه و منصفانه به ترسیم چشم‌انداز، اهمیت، رویکردها، رهیافت ها و کارکردهای آن بپردازیم.

اينجانب بر خود فرض دانستم ضمن تبریک این روز به روابط عمومی همه سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، نهادهای دولتی و غیر دولتی و کلیه نهادها، از خدمات شبانه‌روزی و مساعی خستگی ناپذیر و نوآوری های خوب و شایسته روابط عمومي ها تشكر نمايم و اميدوام سختكوشان اين عرصه در تمامي مراحل کاری و حرفه ای خود همواره موفق و سربلند باشند

 

خسرو علی پور

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان بوشهر