ریاست محترم سازمان نظام مهندسی استان بوشهر

با سلام؛

احترماً به استحضار می رسانیم مرکز توسعه اطلاعات کاربردی قصد دارد دوره آموزشی فوق العاده مهم و کاربردی: «استفاده از Cobit به عنوان یک قالب برای IT Governance » را در تهران برگزار نماید.

درباره این دوره باید گفت حاکمیت فناوری اطلاعات به عنوان یکی از مسئولیت های مدیران اجرایی و اعضای هیئت مدیره شرکتها، شامل هدایت، اصلاح ساختار سازمانی و ایجاد فرایندهایی است که اطمینان می دهند فناوری اطلاعات موجب دستیابی شرکتها به راهبردها و اهدافشان می گردد..

حاکمیت فناوری اطلاعات مدیران را مطمئن می کند که فناوری اطلاعات اهداف سازمان را پشتیبانی کرده و آنها را در استفاده بهینه از اطلاعاتشان به خوبی یاری می کند. به همین دلیل، دستیابی به حداکثر سود، سرمایه گذاری بموقع در فرصتها و ارتقای موقعیت در رقابتها از انتظارات IT Governancee است.

این مدیران ضمنا بایستی از منابع فناوری اطلاعات شامل اطلاعات، سیستم های کاربردی، زیر ساختها و منابع انسانی به خوبی استفاده کنند.

اهداف کنترلی برای اطلاعات و فناوری مرتبط با آن معروف به Cobit قالبی است برای ایجاد اطمینان از اینکه فناوری اطلاعات به درستی در خدمت اهداف سازمان قرار گرفته است و ریسک های آن مدیریت می شود، به عبارت دیگر فناوری اطلاعات سازمانها را در دستیابی به اهدافشان توانمندتر می سازد.

این دوره در دو روز متوالی و توسط استاد فرهیخته جناب آقای دکتر محمود زرگر ارائه می شود.

شرکت در این دوره و گرد آمدن دوباره جهت یادگیری مباحث یاد شده فرصتی دلنشین و مغتنم است..

لذا بدینوسیله دعوت می گردد جهت بهره مندی سازمان مربوط اتان از این دوره اسامی مدیران و کارشناسان ذیربط را هر چه سریع تر به این مرکز اعلام فرمایید.

تاریخ برگزاری دوره اول : 28 و 29 مرداد ماه 1388.

                    دوره دوم : 15 و 16 مهر ماه 1388.

مکان برگزاری : تهران موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی.

امیر آقایی

مدیر مرکز


درباره دوره