به گزارش واحد روابط عمومی سازمان، مجمع عمومی سالیانه نوبت دوم سازمان استان در روز سه شنبه مورخ 1401/12/16 رأس ساعت 16:00 در سالن مجتمع فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) بوشهر با حضور جمعی از مهندسین عضو سازمان برگزار شد. مجمع عمومی نوبت دوم سازمان با قرائت کلامی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی کشور عزیزمان ایران و اعلام رسمی رئی سازمان نظام مهندسی بوشهر آغاز گردید. ابتدا با فراخوان مجری از حضار درون سالن به انتخاب هیئت رئیسه سنی مجمع عمومی پرداخته شد که آقای مهندس عبدالرسول حیدریان به عنوان مسن ترین فرد  و خانم مهندس زهرا ثقفی به عنوان جوان ترین فرد حاضر در سالن به روی سن فراخوانده شدند که پس از رأی گیری برای هیئت رئیسه سنی از داوطلبین بین حضار برای ریاست اصلی مجمع تنها داوطلب برای این سمت آقای مهندس مسعود راویان بر روی سن حاضر شده و پس رأی گیری و انتخاب منشی و ناظرین مجمع، مهندسمسعود راویان به عنوان رئیس، مهندس علیرضا بستان کللی به عنوان منشی و مهندس روح اله دشمن زیاری و خانم مهندس نوشین ربیعی به عنوان ناظرین این مجمع در جایگاه هیئت رئیسه اصلی حضور یافتند.

پس از انتخاب هئیت رئیسه اصلی سیدسعید علم بلادی رئیس سازمان به ارائه گزار عملکرد یک سال گذشته هیئت مدیره و سازمان استان پرداخت و ادامه برنامه مجمع عمومی نوبت دوم سال 1401 با همان دستور کارهای ذکر شده در آگهی های روزنامه و سایت سازمان به مدیریت هیئت رئیسه مجمع انجام شد که مهندس بهروز فرح شیرازی به عنوان خزانه دار هیئت مدیره و مهندس علیرضا حاجی پور یکی از 3 بازرس اصلی سازمان به ارائه گزارش بیلان های مالی سال 97-98 و 1400 پرداختند که پس از ارائه این گزارش ها در هر مرحله از حاضرین درون سالن رأی گیری به عمل آمد و از بین ایشان نیز نفراتی به عنوان مخالف یا موافق مطابق با دستورالعمل و نظامنامه برگزاری مجامع عمومی سازمان به ایراد موضوعات خود پرداختند.

در ادامه مراسم مجمع عمومی سالیانه سال 1401 سازمان استان مواردی در خصوص منابع درآمدی سازمان و حق ورودی و عضویت اعضا سازمان توسط نائب رئیس سازمان مهندس غلامرضا سیه بازی ارائه شد و که در این بخش نیز مخالفین و موافقین نقطه نظرات خود را بیان نموده و پس از آن به رأی گیری گذاشته شد. پس از اعلام تنفس توسط هیئت رئیسه مجمع و پذیرائی از حضار مجمع به کار خود ادامه داده و بودجه پیشنهادی هیئت مدیره سازمان برای سال 1402 توسط خزانه دار سازمان ارائه شد و مجدداً حاضرین رأی های خود را منظور نمودند که بودجه سال 1402 سازمان استان نیز با اکثریت حاضر در سالن به تصویب رسید. در پایان این مجمع و دستور کار پیش رو تعیین روزنامه های کثیرالانتشار برای اطلاعیه های سازمان بود که روزنامه ایران برای آگهی های کشوری، روزنامه بامداد جنوب برای آگهی های منطقه ای و هفته نامه نسیم جنوب نیز برای آگهی های درون استانی از طرف مجمع عمومی سازمان انتخاب گردیدند.

مجمع عمومی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در سال 1401 در ساعت 23:00 روز سه شنبه مورخ 1401/12/16 به کار خود پایان داد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر