به گزارش واحد روابط عمومی سازمان، اختتامیه هفتمین دوره مسابقات فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر که با نام جام شهدای مهندس مزین گردیده بود در روز سه شنبه مورخ 1401/03/31 در سال نهم دی مجموعه فرهنگی ورزشی سپاه برگزار شد. در این مراسم که با قهرمانی تیم سام سازه همراه بود، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر، مسئول حراست اداره ورزش و جوانان، اعضا هیئت مدیره سازمان، خانواده شهید مهندس داریوش شاهینی، اعضا کمیته ایثارگران سازمان و اعضا 4 تیم راه یافته به مرحله رده بندی و فینال مسابقات حضور داشتند.

در بازی رده بندی تیم یاران در مقابل تیم دفتر نمایندگی برازجان به پیروزی رسید و مقام سوم را از آن خود نمودند. در بازی فیناا نیز تیم سام سازه موفق شد در ضربات پنالتی بر تیم الماس غلبه نموده و به مقام قهرمانی دست یابد.

در مراسم اختتامیه ضمن تشکر از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات و عوامل اجرائی، خانواده شهید مهندس داریوش شاهینی از سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر برای برگزاری مسابقات فوتسال با نام شهدای مهندس تشکر و قدردانی نمود.

مراسم فوق با اهدای تقدیرنامه به خانواده معزز شهدا و تیم های شرکت کننده، داوری، پزشکی و عوامل اجرائی و تیم اخلاق پایان یافت.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر

بازی رده بندی (دفتر نمایندگی برازجان-یاران)

 

بازی فینال (سام سازه-الماس)

 

آقای گل مسابقات (آقای مهندس محمد خسروی) از تیم دفتر نمایندگی برازجان