در راستای اهداف هیئت مدیره سازمان در جهت شفاف سازی مصوبات خود برای رؤیت اعضا محترم سازمان، اهم مصوبات جلسه شماره 103 مورخه 99/06/23 هیئت مدیره سازمان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • نامه شماره 993/1/1/1670 مورخ 99/06/22 مسئول کمیته نظارت مضاعف در مورد اعلام عدم همکاری سه عضو این کمیته و تقاضای تمدید احکام عضویت اعضای کمیته مطرح که به اتفاق آراء، با تمدید عضویت اعضای این کمیته موافقت شده و مقرر گردید که کمیسیون های تخصصی معماری و مکانیک، افراد پیشنهادی جهت جایگزینی اعضای مستعفی را به هیئت مدیره جهت تصمیم گیری پیشنهاد نمایند.
  • نامه شماره 993/1/1495 مورخ 99/06/02 مسئول واحد گاز – مکانیک به پیوست صورتجلسه کمیته تخصصی آبفا مورخ 99/04/25 قرائت شد که به اتفاق آراء، مقرر گردید که در مورد بند یک، مهندس ناظر مربوطه به عنوان ناظر کمیته مضاعف انتخاب شود. در مورد بند ۲ ، اجرای دستورالعمل آبفا در شهرستان های کنگان، جم و دشتستان جهت ساختمانهایی که تاریخ قرارداد نظارت آنها از یک مهر ماه ۹۹ باشد انجام شود. در مورد بند ۳ ، نامه‌ای به آبفا نوشته شده و سازمان اعلام آمادگی نماید و پس از اعلام آمادگی شرکت آبفا، مورد مذکور اجرایی شود. در مورد بند ۴، اخذ عوارض مربوطه، مطابق مجریان تجربی برق بوده و توسط هیئت رئیسه، مشخص شود.
  • با توجه به لزوم تک برگی شدن سند زمینها و واحدهای تحت تملک سازمان، اقرارنامه مربوطه (پیوست صورتجلسه) قرائت گردیده که به اتفاق آراء، مورد موافقت قرار گرفت که در صورت تایید مشاور حقوقی، توسط سازمان، به اداره ثبت اسناد و املاک استان ارائه گردد.
  • نامه شماره 993/1/1663 مورخ 99/06/19 رئیس کمیسیون تخصصی مکانیک در مورد بند ۸ ماده ۴ نظامنامه کمیسیون‌های تخصصی قرائت که با اکثریت آراء (۷ رأی)، با حذف ………… از کمیسیون مربوطه موافقت شد. ضمناً مقرر گردید که در جلسه آینده، غیبت های سایر اعضای کمیسیون مذکور نیز بررسی و تصمیم گیری شود.
  • با توجه به بند قبل، با اضافه شدن آقای مهندس حمید امیر کیا به کمیسیون تخصصی مکانیک با اکثریت آراء، موافقت شد.
  • نامه مورخ 99/06/23 آقای مهندس غلامحسین خلیفه با موضوع تقاضای شرکت در دوره آموزشی مدرسان رسمی و بین المللی ساختمان های پایدار در حوزه مدیریت انرژی قرائت شد و با این درخواست به اتفاق آراء، موافقت شد. لذا در صورت خالی بودن ظرفیت از سوی شورای مرکزی و قبولی در دوره مذکور، با نظر کمیته آموزش، هزینه سهم سازمان پرداخت شود.
  • نامه شماره 111107/الف مورخ 99/05/29 در ارتباط با عدم نیاز به اجرای وادار (وال پست) در دیوارهای فوق سبک S.L.P قرائت شده و توضیحاتی ارائه گردید.