در راستای اهداف هیئت مدیره سازمان در جهت شفاف سازی مصوبات خود برای رؤیت اعضا محترم سازمان، اهم مصوبات جلسه شماره 98 مورخه 99/05/19 مدیره سازمان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • رئیس سازمان عنوان نمود که علیرغم پیگیری‌های زیاد سازمان، تاکنون هیچگونه دستورالعمل کتبی از شورای مرکزی در ارتباط با نحوه درج کارکرد طراحی و نظارت در فرم های اظهارنامه مالیاتی ارسال نگردیده است. لذا به اتفاق آراء ، مقرر گردید در صورت ارسال دستورالعمل مربوطه، در هیئت رئیسه موضوع بررسی و اطلاع رسانی شود.
  • مقرر گردید که مطابق سال‌های گذشته، میزان کارکرد طراحی و نظارت اشخاص حقیقی و حقوقی، بر اساس ۹۵ درصد تعرفه، به مهندسان و سازمان امور مالیاتی اعلام گردد.
  • نامه شماره 993/1/1320 مورخ 99/05/19 مدیر اجرایی در مورد تمدید اجاره ملک استیجاری سازمان در شهر تهران با رهن ۲۶۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه یک و نیم میلیون تومان قرائت که به اتفاق آراء، با آن موافقت شد.
  • نامه شماره 7017/000/34 مورخ 99/05/13 شرکت گاز استان بوشهر با موضوع درخواست عمل به بند  17-6-3 مبحث هفدهم مقررات ملی ساختمان (حضور مجری، ناظر و نماینده شرکت گاز ناحیه در هنگام برقراری جریان گاز (تزریق گاز)) قرائت که مقرر گردید موضوع جهت بررسی آن، به کمیسیون تخصصی مکانیک ارجاع گردد. همچنین طی نامه‌ای به شرکت گاز، ضمن اعلام آمادگی اجرای بند فوق الذکر، عنوان گردد که جهت اجرای آن، لازم است جلسات هماهنگی با حضور نماینده سازمان نظام مهندسی، شرکت گاز و اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شده و نحوه حضور مجری، ناظر و نماینده شرکت گاز در هنگام برقراری جریان گاز، تدوین فرم های مربوطه، تعیین تعرفه ناظرین جهت انجام مورد فوق الاشاره و گردش کار آن برگزار شود. ضمناً رونوشت به معاونت عمرانی استانداری، دفتر فنی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره اطلاعات استان ارسال شود.
  • نامه شماره 993/1/666 مورخ 99/03/21 خزانه‌دار سازمان بپیوست پیشنهادات مشاور مالی سازمان در ارتباط با تصمیمات اتخاذ شده در بند شماره 4 صورتجلسه شماره ۸۴ هیئت مدیره قرائت که به اتفاق آراء، مقرر گردید که امور مالی، مستندات و مدارک مربوط را بررسی و به هیئت مدیره جهت تصمیم گیری ارائه نماید.
  • با توجه به عدم ارائه مدارک بیمه ای توسط آقای مهندس شاهین جلالی با توجه به بند شماره ۷ صورتجلسه شماره ۹۶ مورخ 99/05/05 هیئت ‌مدیره، به اتفاق آراء، مقرر گردید که ایشان از لیست ناظران مقیم گناوه خارج شوند.
  • نامه شماره 993/1/1198 مورخ 99/05/06 رابط کمیسیون تخصصی برق بپیوست دستورالعمل اجرای سیستم زمین (ارتینگ) ساختمان‌ها و اماکن قرائت که به اتفاق آراء ، مقرر گردید که دستورالعمل مذکور به صورت آزمایشی، به مدت شش ماه پس از عقد تفاهم نامه با شرکت توزیع نیروی برق، اجرایی شود.
  • نامه شماره 993/1/1263 مورخ 99/05/11 مدیر اجرایی به پیوست درخواست آقای حسن عباسی مالک پلاک ثبتی 232-1387 در شهرستان گناوه قرائت و به اتفاق آراء ، مقرر گردید که موضوع توسط کمیته فنی سازمان بررسی و در صورت تایید دارا بودن شرایط اسناد و مدارک مشابه دانشگاه خرد توسط این کمیته، همانند دانشگاه خرد عمل گردد.
  • خزانه دار سازمان، عملکرد چهار ماهه اول سال جاری سازمان ( شامل درآمد – هزینه) و مقایسه آن با تراز مالی ۴ ماهه اول سال ۹۸ و همچنین بودجه ۴ ماه خطی مصوب سال ۹۸ را ارائه نمود که تا کنون، هزینه صورت پذیرفته، از میزان مجوز داده شده (معادل چهار دوازدهم هزینه مصوب سال ۹۸) کمتر می باشد. لذا به اتفاق آراء ، مقرر گردید که طی نامه کتبی به شورای مرکزی در مورد شش ماه دوم سال جاری تعیین تکلیف شده و پیشنهاد شود که با توجه به ادامه گسترش ویروس کرونا و احتمال ضعیف برگزاری مجمع عمومی تا پایان سه ماهه سوم سال جاری، مجوز هزینه کرد بر اساس ماهانه یک‌ دوازدهم بودجه سال ۹۸ و با افزایشی معادل میزان تورم اعلام شده سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، از وزارت راه و شهرسازی (حداقل تا پایان سه ماهه سوم سال جاری) اخذ شود.
  • خزانه دار سازمان بودجه سال ۹۹ سازمان را که بر اساس ارقام تحقق پیدا کرده درآمد – هزینه دوازده ماهه سال ۹۸ ، اصلاح گردیده و مقایسه آن با بودجه مصوب هیئت مدیره در بهمن ماه سال ۹۸ (جهت ارائه به مجمع عمومی اسفند ۹۸) را ارائه نمود.