به گزارش واحد روابط عمومی سازمان، در روز سه شنبه مورخه 98/11/15 مهندس احمد خرم در بدو ورود خود به شهر بوشهر برای بازدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به سازمان تشریف آوردند و ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان به سالن جلسات سازمان مراجه فرمودند و با حضور ریاست سازمان و دیگر اعضای هبئت مدیره و مدیر اجرائی سازمان تشکیل جلسه دادند.

در ابتدای جلسه آقای مهندس سنائی ریاست محترم سازمان ضمن عرض خوش آمدگویی به آقای مهندس خرم ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از حضور ایشان در سازمان و بازدید ایشان ابراز خرسندی نمودند. سپس ریاست سازمان در خصوص تعداد اعضای سازمان و رشته های آنها، برگزاری دوره های آموزشی سازه های جدید، HSE، و دیگر دوره های آموزشی در زمینه های مختلف جهت تقویت و به روز رسانی دانش مهندسین، آمار کارکرد و میزان قراردادهای منعقد شده در سال جاری، تعداد دفاتر نمایندگی فعال سازمان، بودجه سازمان، تعداد پرسنل موجود و منظم بودن سازمان در ارائه خدمات با کیفیت به اعضا در زمینه های آموزشی، خدمات مهندسی و رفاهی، دفتر گاز و آبفا و میزان کارکرد و پیشرو بودن استان بوشهر در کم حادثه بودن مسائل گاز و لوله کشی های گاز خانگی و تجاری و دیگر بخش های سازمان به ارائه آمار به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پرداختند.

پس از آن آقای مهندس سنائی در خوصوص تعاملات صورت گرفته با ارگان های مختلف از جمله اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق، اداره استاندارد، اداره آموزش فنی و حرفه ای و دیگر ادارات استان مطالبی را بیان نمودند.

همچنین مهندسین سنائی دشتی در خصوص ارائه عادلانه و توزیع نظارت بین مهندسین عضو سازمان و کنترل دقیق آن و اجرای عادلانه دستورالعمل های صادره در جهت راضی نگه داشتن اعضا سازمان در زمینه های مختلف و ابنکه کمترین تخلفات را در شورای انتظامی سازمان داریم، سخنانی را عنوان نمودند.

سپس آقای مهندس خرم ضمن ابراز خرسندی از سفر یک روزه خود به شهر بوشهر و بازدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر خطاب به ریاست سازمان و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خواست هرگونه پیشنهادی در زمینه اصلاح قانون را به مدیر پروژه ارائه بدهند تا به کمک مشاور این کار به انجام برسد و اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان جزو اولین دستور کار های مجلس آینده باشد. وی همچنین از پیگیری ضعف موجود در حوزه های شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک از طریق تعریف سه پروژه مجزا خبر داد و خطاب به حاضران گفت: شما متولی اجرای مقررات ملی ساختمان در مورد اصل دارایی مردم یعنی منازل مسکونی آنها هستید. سعی کنید در این مورد کار خود را خوب انجام دهید.
مهندس خرم افزود: باید به جای شیوه دستوری به صورت اقناعی حرکت کنیم و در همین ارتباط با وزارت راه و شهرسازی توافق کرده‌ایم که هیچ نظامنامه ای را برای ابلاغ به استان ها نداشته باشند مگر اینکه ابتدا دیدگاه شورای مرکزی و از طریق شورا، نظرات استان‌ها را دریافت و جمع بندی کرده باشد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر