سمینار زلزله چالشها مقررات ملی ساختمان صبح روز چهارشنبه 7بهمن در مکان مجتمع فرهنگی هنری بوشهر با حضور مهندسین عضو سازمان، مسئولین استانی، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این سمینار که از ساعت 8 صبح تا 13:30 به طول انجامید سعید نوذری مسئول روابط عمومی به اجرای برنامه پرداخت، در ادامه مهندس حمید پور حیدر دبیر سمینار پس از خیرمقدم به حضار، به ارائه گزارشی کوتاه درباره اهداف برگزاری و چگونگی برنامه ریزی سمینار پرداخت. سپس دکتر حمید بدیعی مسئول کمیسیون آموزش پژوهش و پروانه اشتغال شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، به عنوان سخنران مشکلات صنعت ساختمان در ایران و بوشهر را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و با استفاده از امکانات تصویری راهکارهای مناسب برای پیشگیری از آسیب جدی هنگام وقوع بلایای طبیعی علی الخصوص زلزله را ارائه نمود.

در حاشیه برگزاری سمینار عکسهای بازآفرینی شده زلزله بم، توسط سازمان بصورت نمایشگاه ارائه شد که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت؛ از سویی با توجه به اهمیت و نقش سمینار زلزله چالشها و مقررات ملی ساختمان رسانه های جمعی در انعکاس خبر و تهیه مصاحبه، حضوری فعال داشتند.

صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در بخش خبر و برنامه تولیدی "در شهر" به بررسی ابعاد مختلف و نوع تاثیر گذاری محتوایی این سمینار پرداخت.

این نشست آموزشی پژوهشی با پرسش حضار و پاسخ دکتر بدیعی پایان رسید.

این برنامه با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی، شورای اسلامی شهر بوشهر، و شهرداری بندربوشهر انجام پذیرفت.