در راستای اهداف هیئت مدیره سازمان در جهت شفاف سازی مصوبات خود برای رؤیت اعضا محترم سازمان، اهم مصوبات جلسه شماره 86 مورخه 99/02/28 مدیره سازمان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • نامه شماره 993/1/420 مورخ 99/02/27 مسئول واحد آموزش به پیوست فرم تعهد نامه مهندسانی که احتیاج به تمدید پروانه اشتغال به کار دارند، در ارتباط با ارائه مفاصا حساب مالیاتی قرائت و به اتفاق آراء ، با آن موافقت شد.
  • نامه شماره 1399/2/2076 مورخ 99/02/23 شرکت توزیع نیروی برق استان موضوع درخواست معرفی نمایندگان سازمان برای عضویت در کارگروه ایجاد زیرساخت جهت توسعه بکارگیری موتورسیکلت برقی قرائت و مقرر گردید که موضوع جهت انتخاب نمایندگان سازمان، به کمیسیون تخصصی برق ارجاع شود.
  • با توجه به بند ۱ صورتجلسه شماره ۹۳ مورخ 99/02/27 هیئت رئیسه در مورد افزایش حقوق کارکنان سازمان، خزانه دار سازمان توضیحات مبسوطی در ارتباط با برگزاری جلسات مشترک با کارشناسان اداره کار ارائه نمود. لذا به اتفاق آراء ، مقرر گردید که قرارداد سه ماهه با کارکنان بر اساس بخشنامه های اخیر و با در نظر گرفتن حداقل افزایش ممکنه بسته شود.
  • خزانه دار سازمان، گزارش برگزاری جلسات کارگروه منتخب هیئت مدیره جهت روشن شدن وضعیت نقدینگی سازمان در شرکت های سرمایه گذاری آرمان و نظام مهندسی ایران و صندوق مشترک نظام مهندسی استان ها و صورتجلسه مربوطه در مورد تعیین تکلیف مورد فوق الذکر را قرائت نمود که به اتفاق آراء ، با پیشنهادات آن موافقت شد.
  • به اتفاق آراء ، مقرر گردید که از مجمع عمومی به هیئت مدیره اختیار داده شود که در صورت لزوم، سهام سازمان در شرکت سرمایه گذاری نظام مهندسی ایران را در بورس به فروش برساند.
  • نامه شماره 993/9/229 مورخ 99/02/08 مسئول دفتر نمایندگی کنگان مبنی بر انتخاب شهر کنگان توسط تعدادی از مهندسان ناظر در فرم اعلام تمایل به عنوان اولویت اول و عدم ارائه مدارک مستدل جهت تایید محل سکونت و کار آنها در شهرستان کنگان مطرح و مقرر گردید که موضوع جهت بررسی بیشتر و ارائه راهکار به هیئت مدیره، به هیئت رئیسه ارجاع گردد.
  • به اتفاق آراء ، با استعفای آقای مهندس مهرداد یزدان پناه از عضویت در کمیته آموزش و ترویج موافقت شده و آقای مهندس مرتضی جمادی به جای ایشان انتخاب گردید.
  • اقدامات صورت گرفته در ارتباط با خرید یک قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی استان جهت دفتر نمایندگی دیلم ارائه شد و با اکثریت آراء ، با خرید قطعه در نظر گرفته شده به مساحت حدود ۵۷۰ متر مربع با قیمت اعلامی هر متر مربع ۴۰۰ هزار تومان موافقت شده و مقرر گردید که مطابق نامه شورای مرکزی در خصوص زمین ها عمل شود.
  • مقرر گردید که زمان اعلام تمایل به نظارت گاز، علاوه بر شهریور ماه، در خرداد ماه نیز صورت بگیرد. پس از آن، زمان و تعداد اعلام تمایل گاز نیز مانند طراحی و نظارت چهار رشته باشد.
  • مقرر گردید با شرکت شهرک های صنعتی در ارتباط با طراحی و نظارت پروژه های شهرکها مذاکره شده و قبل از آن، با شورای مرکزی در این مورد مکاتبه شود (بر اساس تفاهم نامه مشترک سال ۸۴ بین شورای مرکزی و شرکت شهرک های صنعتی).
  • پیرو مصوبه بند ۸ جلسه شماره ۸۴ مورخ 99/02/14 هیئت مدیره، نظرات کمیسیون‌های تخصصی چهارگانه و کارگروه منتخب هیئت مدیره توسط دبیر سازمان به طور مفصل شرح داده شد که با اصلاحات انجام پذیرفته در پیش نویس شیوه نامه ظرفیت اشتغال به کار مهندسان موضوع نامه شماره 14116/د/ش م مورخ 99/01/30 شورای مرکزی مطابق صفحات پیوست، به اتفاق آراء ، موافقت شده و مقرر گردید که پاسخ لازم به شورای مرکزی تهیه شود.