بسم‌الله الرحمن الرحیم

پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده     “سوره اسراء ، آیه۸۰

درود و سلام خدمت مهندسان محترم و همکاران گرامی!

سلام به شما عزیزانی که همواره عزمتان در کار جزم بود و دلتان پر از امید و اعتقاد و دست هایتان در کار و گام هایتان در حرکت.

بی‌شک هر آمدی، رفتی در پیش دارد. امروز که پس از حدود سه سال و نیم در خدمت همه ی شما بزرگواران بودم، خدا را شاکرم که در تمام این مدت، با حمایت هیئت مدیره و اعضای محترم سازمان نهایت توان خود را در جهت اعتلای سازمان و در راستای پیشبرد اهداف سازمان و مصلحت مهندسین با تاکید بر عدالت محوری و شفاف سازی کلیه امور به کار بستم و به یاد ‏ندارم حتی لحظه ای، فارغ از نگرانی بهبود وضعیت سازمان و بی فکرِ افزایش رفاه و آسایش مهندسین، همکاران و همشهریان عزیزم بوده ‏باشم.

گفتنی است که در طول دوره ی خدمتم، جدای از مسئولیت سنگین رییس سازمان، همواره به عنوان یک عضو کوچک از جامعه مهندسی، ‏برای توسعه و آبادانی و بهبود شرایط ساخت و سازها در استانم کوشیده ام و همواره سعی نموده ام انتقادات و پیشنهادات سازنده و موثر را سرلوحه کار خود قرار دهم و از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان امر، نهایت استفاده را ببرم.

‏ بی تردید هرنوع تغییر در مدیریت ها، چنانچه به بهبود شرایط و بهینه شدن‌ عملکردها بینجامد، نه تنها جای هیچ نگرانی و انتقاد و نکوهش ندارد، بلکه شایسته ی تقدیر و سپاسگزاری ‏نیز می باشد. بدون شک بنده نیز با تمام توانم به عنوان عضو کوچکی از هیئت مدیره دوره هشتم کمک خواهم نمود تا این تغییر به بهبود و بهینه شدن عملکردها در جهت ‏رضایت بیشتر مهندسین و مردم این دیار بیانجامد.

امیدوارم در این سالها ، قصور و کاستی های اینجانب را ببخشید و اگر حقی بر گردن بنده دارید حلال نمایید و امیدوارم که در کلیه مراحل حرفه ای و شخصی موفق و سربلند باشید. شادی و شادکامی همواره در زندگی تان جاری باد.