برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و انتخابات بازرسین

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، مجمع عمومی سازمان در تاریخ 10 دی ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پس از قرائت قرآن و سرود ملی ایران، اعضای هیئت رئیسه موقت و اصلی مجمع عمومی انتخاب گردیدند.

سپس مهندس علیرضا سنایی دشتی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، عملکرد سازمان را بطور تفکیک شده در کمیته ها و واحدهای مختلف سازمان ارائه نمود. وی اظهار داشت: آمار ساخت و ساز در سال 90 در شهر بوشهر با دیگر شهرهای استان برابری می کند بنابراین خواهان همکاری مهندسین در شهرستان های دیگر شد.

مهندس سنائی دشتی میزان ساخت و سازها را در شهرهای مختلف استان گزارش داد و این میزان را قابل توجه برای مهندسین دانست. وی اظهار امیدواری نمود که در آینده نزدیک سازمان در عسلویه و دیر نیز با هماهنگی هایی که با فرمانداری ها و شهرداری های آن منطقه صورت گرفته، بتواند ساخت و سازهای آن شهرها را نیز پوشش دهد.

 

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر عملکرد سازمان را در زمینه ی گاز و مکانیک رو به رشد برشمرد و گفت: سازمان در تمام دفاتر نمایندگی و حتی در شهرهای فاقد دفتر نمایندگی نیز فعالیت را در زمینه گاز انجام داده است.

وی آموزش را عاملی مهم برشمرد و ارائه ی دوره های آموزشی در زمینه ها و رشته های مختلف را ضروری دانست. مکانیزه شدن دفاتر نمایندگی، دیگر عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر بود که این عمل باعث رعایت نمودن عدالت در نظارت ها خواهد شد.

مهندس سنائی دشتی ادامه داد: همچنین انجام آزمایشات ژئوتکنیک را از 12 شهریورماه برای ساختمان های دارای زیر زمین و 5 سقف و بالاتر از آن اجباری کردیم و با مصوبه ای که از هیئت 4 نفره گرفتیم هم در زمینه ژئوتکنیک و هم در زمینه بتن نسبت به خیلی از استان های دیگر پیشرو هستیم.

در ادامه عباس کریمی مشاور مالی سازمان ترازنامه مالی سال 90 را توضیح داد. سپس مهندس صائبی نماینده بازرسان سازمان نیز گزارش بازرسان را در خصوص تراز مالی سال 90 ارائه نمود.

 

 

به دنبال آن پس از پرسش و پاسخ اعضا در این زمینه، هیئت رئیسه رأی گیری خود را در خصوص تراز مالی سال 90 انجام داد که در نتیجه با اکثریت آراء که نشان از اعتماد اعضا و عملکرد مثبت سازمان داشته است، به تصویب رسید.

 

 

در ادامه ی جلسه انتخابات بازرسین سازمان که در دستور کار قرار داشت با ارائه رزومه کاندیداها و حضور پرشور مهندسین همیشه متعهد برگزار شد. که در نهایت مهندس مسعود راویان و مهندس عبدالکریم اخترشناس به مدت دو سال به عنوان بازرسین اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و مهندس فرزاد جهانمرد به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند.