مراسم استقبال از تیم فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر

تیم فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر که در دومین دوره المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، به قهرمانی رسیده بود، روز سه شنبه 30 خرداد ماه سال جاری از تبریز، محل برگزاری این مسابقات به بوشهر بازگشت.

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به همراه هیئت همراه طی مراسمی باشکوه به استقبال ورزشکاران رفتند تا به پاس این افتخارآفرینی بزرگ به ایشان خوش آمدگویی نمایند. مهندس علیرضا سنائی دشتی، رئیس سازمان پس از اهدای حلقه ی گل، طی بیاناتی مقدم فوتسالیست های عضو سازمان را گرامی داشت و این موفقیت را به کادر ورزشی سازمان و مهندسین تبریک گفته و موفقیت های پی در پی را برای بازیکنان آرزو نمود.

سپس مهندس علی عالی پور دشتستانی، سرپرست تیم فوتسال سازمان نیز از همکاری های رئیس سازمان و هیئت مدیره که موجب قوت قلب و ایجاد انگیزه برای بازیکنان تیم شده بود تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است که مهندس سنائی دشتی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، مهندس پورحیدر نائب رئیس سازمان،مهندس حسنعلی شهابی مسئول کمیته ورزش سازمان در دو بازی از رقابت های دومین دوره المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تبریز کنار بازیکنان حضور داشتند.