دیدار اعضای هیأت مدیره و مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری

در تاریخ 9 / 12 / 89 آقایان مهندس علیرضا سنایی دشتی ، مهندس حمید پور حیدر ، مهندس مسعود راویان و مهندس فرزاد جهانمرد (اعضای هیأت مدیره ) ، مهندس علیرضا صبوری فرد( مدیر اجرایی ) ،مهندس عبدالرسول حیدریان(بازرس سازمان)، مهندس اسماعیل شریف نژاد ، مهندس حسنعلی شهابی (اعضای شورای انتظامی ) ، مهندس مرتضی غریب زاده ( مسئول دفتر نظارت و کنترل گاز) مهندس داود دهقانی(مسئول روابط عمومی سازمان ) با امام جمعه بوشهر ملاقات و گفتگو کردند.

در این جلسه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه صورت گرفت مهندس سنایی دشتی ضمن معرفی سازمان و جایگاه و اهمیت آن در صنعت ساختمان سازی و مسکن ، فعالیت ها و روند کار و نظارت سازمان را در رشته های عمران ، برق ، مکانیک ، نقشه برداری ، شهر سازی و معماری درسطح استان تشریح کردند . ایشان خاطر نشان نمودند که سازمان نظام مهندسی ساختمان ، یک NGO است و از کمک های مالی دولتی برخوردار نیست . کسب مقام سوم آموزش در کشور، داشتن هفت دفتر نمایندگی در شهرستان ها ، داشتن تعامل سازنده با شهرداری و آمار بهبود کیفیت سازه ها ، ارائه تخفیف های ویژه برای سازمان بهزیستی ، کمیته امداد ، بنیاد جانبازان و نیز کمک به معلولان و کودکان بی سرپرست و بافت فرسوده شهر ، تأسیس دفاتر جدید در شهرستان ها ، نظارت مستمر بر پروژه های مسکن مهر در سطح استان و نیز فعالیت در صنعت جوان گاز شهری در بوشهر و شهرستان ها ، از دیگر مواردی بود که ریاست هیأت مدیره سازمان توضیحاتی را درباره آنها ارائه کردند .

آیت الله صفایی بوشهری نیز ضمن خوشامد گویی و تبریک روز مهندس ، از زحمات و فعالیت های سازمان و مهندسان آن تشکر و قدردانی نمودند و با تأکید بر ضرورت مدرن و مقاوم کردن سازه ها جهت افزایش عمر ساختمان ها و نیز مقاومت در برابر زلزله ، رطوبت هوا و زمین و دیگر حوادث طبیعی، حفظ هویت فرهنگی در ساختمان سازی را نیز حائز اهمیت دانستند.

در پایان ، مهندس سنایی دشتی گزارش مکتوبی از عملکردیک ساله سازمان را به همراه یک یادبود از طرف اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان به امام جمعه بوشهر تقدیم نمودند.