بازگشایی مجدد دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان بوشهر در شهرستان خورموج

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، دفتر نمایندگی این سازمان در شهرستان خورموج طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای شهر خورموج، و با حضور مهندس سنایی دشتی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر، مهندس صبوری مدیر اجرایی این سازمان و مهندس راویان عضو هئیت مدیره، مهندس افشون بازرس سازمان نظام مهندسی و نیز مسئول روابط عمومی سازمان پس از وقفه ای آغاز به کار کرد.

 در این مراسم که با تلاوتی چند ازآیات قران کریم آغاز شد فرماندار خورموج با اشاره به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: همه با هم باید در راستای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از بلایای طبیعی گام برداریم. وی افزود: در راستای فرایند ساخت وساز همواره باید با استفاده از افراد متخصص و رعایت استاندارد های لازم در جهت استحکام بخشی ساختمان ها بکوشیم.

 زارعی در پایان ضمن تشکر از مهندس شریف نژاد رئیس قبلی دفتر نمایندگی خورموج برای مهندس بردستانی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام مصلح امام جمعه خورموج نیز ضمن تقدیر از زحمات مهندس شریف نژاد گفت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته زمینه ساخت و ساز در سال های گذشته بسیار خوب و مفید بوده است و امیدواریم در آینده نیز با رعایت هرچه بیشتر اصول فنی ومهندسی شاهد پیشرفت دو چندان در این حوزه باشیم.

 در این مراسم همچنین مهندس سنایی دشتی رئیس سازمان نظام مهندسی استان بوشهر با اشاره به این مطلب که مهمترین وظیفه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم است افزود: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان خورموج کاهش تعرفه های ساخت و ساز می باشد که اقدام بسیار موثری است. وی در ادامه ضمن تشکراز مسئولین حاضر در جلسه از زحمات بی دریغ مهندس شریف نژاد قدردانی نمود و برای مهندس بردستانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهرستان خورموج آرزوی توفیقات روز افزون نمود.

 همچنین در این مراسم رئیس شورای شهر خورموج از زحمات آقای مهندس شریف نژاد تقدیر نمود و از مهندس سنایی دشتی رئیس سازمان نظام مهندسی استان بوشهر بخاطر بازگشایی مجدد دفتر خورموج تشکر کرد .

در پایان مراسم نیز مهندس بردستانی مسئول جدید دفتر نمایندگی خورموج به ایراد سخن پرداخت و به بیان اهداف و راهکار های خود پرداخت.