روز شنبه مورخه 22 اسفند ماه سال 1388 جلسه مجمع عمومی فوق العاده در مجتمع فرهنگی هنری استان بوشهر برگزار شد.

رأس ساعت 15:30 یعنی درست 30 دقیقه پس از ساعت اعلام شده ، سعید نوذری مسئول روابط عمومی سازمان و مجری برنامه ، با استناد به ماده 55 اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اعلام کرد: به دلیل عدم حضور حداقل نصف به اضافه یک اعضاء جلسه فوق العاده مجمع عمومی ساعت 17:00 برگزار می شود.

در نهایت ساعت 17:30 مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در سال 88 رسماً آغاز گردید.

در این جلسه ابتدا اعضای هیئت رئیسه سنیِ مجمع عمومی و سپس اعضای اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی انتخاب گردیدند.

سپس ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر جناب آقای مهندس علیرضا سنائی دشتی ارائه عملکرد هیئت مدیره را قرائت نمود.

در ادامه مهندس پرویز جمهیری خزانه دار سازمان بیلان مالی سال 87 را ارائه نمود.

سپس مهندس افشون نماینده بازرسین سازمان به ارائه گزارش بیلان مالی پرداخت و رأی گیری بیلان مالی سال 87 توسط اعضای مجمع عمومی با برگه های سبز و قرمز انجام شد که در نهایت با اکثریت آراء به بیلان مالی 87 رأی تأیید داده شد.

پس از رأی گیری بیلان مالی 87 ، مهندس پرویز جمهیری مجدداً در جایگاه حاضر شده و بودجه سال 1389 سازمان را ارائه نمود.در این مرحله نیز مهندسین شرکت کننده در مجمع عمومی ، سؤالات و پیشنهادات خود را اعلام نمودند.مسئولین سازمان ، با توجه به طولانی شدن زمان برگزاری مجمع عمومی و محدودیت شدید وقت ، پاسخ های لازم را بصورت خلاصه ارائه کردند.در پایان توسط اعضاء حاضر در مجمع به بودجه سال 1389 رأی داده شد و بودجه سال 1389 نیز با اکثریت آراء به تصویب اعضای محترم سازمان رسید.

این جلسه تا ساعت 23:15 به طول انجامید.