جلسه نقد و بررسی فصلنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر (نمای ساحل)

اولین جلسه نقد و بررسی "فصلنامه نما ساحل"، روز شنبه مورخه 18/8/88، راس ساعت 9:30 با حضور مسئول روابط عمومی سازمان و سردبیر این فصلنامه، بمدت یک ساعت و سی دقیقه برگزار شد. در این جلسه ابندا آقای دریس زاده به تاریخچه انتشار فصلنامه اشاره و سپس اعضای کمیته نشریه را معرفی نمود.

سردبیر در ادامه به مسائل عدیده ای، از جمله عدم همکاری مخاطبان با فصلنامه اشاره و افزود: از مخاطبان فصلنامه انتظار بیشتر از این داریم، برای انتشار یک شماره از فصلنامه نیروی انسانی، وقت، تجهیزات و عوامل دیگری اثرگذار است و ما با تمام وجود با مشکلات مقابله می کنیم اما زمانی خستگی از وجود ما بیرون می رود که مهندسان، متخصصان و مخاطبان ما با فصلنامه ارتباط بیشتری برقرار نمایند. نقد کنند، نظر و مطلب بدهند و همکاری بیشتری داشته باشند.در پایان مهندس دریس زاده اهداف بلند مدت فصلنامه را تشریح کرد و ادامه داد: همه تلاش من و همکارانم با مشارکت بیشتر اعضای سازمان و ارتقاء سطح علمی مخاطبانمان به نتیجه می رسد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

سعید نوذری، مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، ضمن قدردانی از تلاشهای صادقانه، دلسوزانه و اثرگذار دست اندرکاران این فصلنامه، تعهد کاری عوامل، بالا بودن سطح علمی آنها، برنامه ریزی زمانی مناسب، طراحی افق و هدف کوتاه و بلند مدت را، از مهمترین عوامل موفقیت یک فعالیت فرهنگی و گروهی دانست و تصریح کرد: در جوامع پیشرفته دنیا، برای انتقال مفاهیم مورد نظر، واژه به واژه کارشناسان خبره و گاهی حتی روانشناس و جامعه شناس، نظارت و اعمال نظر می کنند، شرایط جامعه امروز، با توجه به گستردگی و نیازمندی انسانهایش به وجود متخصصین کارآمد ایجاب می کند که در هر حرکت بزرگ و کوچک، اصل تخصص، تعهد و ابتکار عمل شدیدا مورد توجه قرار گیرد. اگر قرار باشد فصلنامه ای برای جامعه پویا و اثرگذار مهندسین ساختمان انتشار یابد، برای عوامل و دست اندکاران آن داشتن علاقه، شور و دیدگاه فرهنگی لازم، ولی کافی نیست.

اینجانب با تکیه بر عنایت و نظر مثبت مسئولان سخت کوش و صادق سازمان، تمام تلاش خود را برای غنای هر چه بیشتر مطالب، پیگیری ها و هماهنگی های لازم، انجام خواهم داد؛ و با تاکید و احساس نیاز، بر آموزش تخصصی تر عوامل در زمینه نشریات، انشااله دوره های مورد نیاز را، با توجه به ضرورت و نظر جنابعالی برگزار خواهیم نمود. مسئول روابط عمومی سازمان در پایان راهکارهایی را جهت ارتقاء سطح علمی و حرفه ای تر شدن نشریه ارائه نمود که مورد توجه سردبیر فصلنامه ساحل قرار گرفت.

روابط عمومی سازمان