راس ساعت 12:20 روز شنبه مورخه 11 مهر ماه مهندس سیدعبدالحسین افتخاری مدیر کل مخابرات استان بوشهر به همراه مهندس کریمی رئیس اداره برنامه ریزی شرکت مخابرات استان بوشهر، میهمان مهندس سنایی دشتی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر بودند.

در این جلسه که در دفتر رئیس سازمان برگزار شد، مهندس افتخاری از خدمات ارائه شده توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر تقدیر کرد و افزود:امروزه تمام کسانی که به فکر سرمایه گذاری مناسب برای آینده خود هستند به این سازمان مراجعه می کنند. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر یک سازمان پویاست که در زمینه های متعدد کاری همواره پرقدرت و پیشرو عمل نموده است. مهندس افتخاری ادامه داد:شفاف سازی و اطلاع رسانی منطقی به مردم، با چشم باز قدم برداشتن است و اهمیت دارد که مردم بدانند به چه دلیل و در کجا هزینه های پرداختی آنان مورد استفاده قرار می گیرد.سپس مدیر کل مخابرات استان بوشهر به نقش اثر گذار روابط عمومی در معرفی یک مجموعه به مردم اشاره کرد و مناسب سازی فضای ارتباطات بین مردم و خدمت گزارانشان، جهت پیشبرد اهداف سازمانی را مهمترین وظیفه روابط عمومی عنوان کرد. مهندس سنائی ضمن خوش آمدگویی، به فعالیتها و خدمات ارائه شده توسط این سازمان به مردم و مهندسین عضو اشاره کرد و در ادامه افزود: داوری منصفانه، دوطرفه، و نقد بی غرض همواره باعث پیشرفت و تعالی می گردد. رسالت این سازمان بسیار سنگین است، در این میان حق مردم است که کاملا به حقوق خود آگاه باشند. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر همواره کوشیده است با استفاده از نیروهای متخصص، ارزشی کارآمد و دلسوز بر کیفیت امور تأکید کند و با در نظر گرفتن شرایط جامعه و کارشناسی وضعیت ساختمان سازی در استان، موقعیت مردم و مهندسین عضو سازمان، برنامه های خود را تدوین نماید. مهندس سنائی دشتی در ادامه به نقش غیرقابل انکار مخابرات در برقراری ارتباط و اهمیت فنآوری، برای مردم استان اشاره کرد و از تلاشهای اداره کل مخابرات استان بوشهر تقدیر نمود.

در پایان رئیس سازمان ضمن تقدیر از تلاشهای اداره کل مخابرات بر گسترش روابط، در راستای تقویت کردن نقاط مثبت و تبدیل نقاط ضعف به قوت هر دو مجموعه تأکید کرد.

روابط عمومی سازمان