«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن می باشد.

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حالاست که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم بهار ارمغان آورده است.

در میان تمام جوامع، آداب و رسوم ایرانیان برگرفته از تغییر و تحول در نظام طبیعت و وقایع و اتفاقاتی است که پیرامون آن به وقوع می پیوندد و عید نوروز یکی از این نعمت هاست اما آنچه ما ایرانیان را به رسیدن فصل بهار و عید نوروز و اهمیت به مراسم آن ترغیب و تشویق می کند علاوه بر سنت و آیین های تاریخی، فلسفه عید نوروز است که به این آیین و سنت باستانی رنگ و بوی معنوی داده است.

امیدوارم که با همکاری ، همدلی و تعامل سازنده جامعه مهندسی و با تلاش و کوشش بتوانیم در مسیر رونق، رشد و توسعه صنعت ساختمان ، ارتقاء جایگاه حرفه مهندسی و آبادانی استان گام های موثری برداریم و در سال جدید که مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مزین گردیده است، شاد بودن را در کنار هم تجربه کنیم.

بنده از طرف خود و کلیه اعضای هیئت مدیره سازمان، حلول سال نو 1401 را به جامعه محترم مهندسین، پرسنل سازمان و کلیه هم استانی های عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی و موفقیت روز افزونتان را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.

 

رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر