به گزارش واحد روابط عمومی سازمان، رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر طی پیامی پنجم اسفندماه، روز مهندسی را به جامعه مهندسین کشور علی الخصوص اعضا محترم سازمان در استان بوشهر تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

پنجم اسفندماه بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است یادآور خلاقیت ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این مرز و بوم است.

زندگی بشر در طول تاریخ همواره تحت تاثیر علوم مهندسی بوده است و همین موضوع، مسئولیت مهندسان را در عمل به وظایف حرفه ای خویش افزایش می دهد، مهندسان مسئولیت خطیر ملی و میهنی خویش را با بکارگیری دانش مهندسی و فن آوری های نوین، اجرای صحیح مقررات ملی و رعایت استانداردها در جهت ارتقا کیفی صنعت ساختمان و حفظ سرمایه های ملی، به انجام می رسانند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر  با مجموعه ای 6 هزار نفری که نمایندگانی شایسته در مدیریت خرد و کلان استان دارد، ارائه خدمات مهندسی مطلوب و مستمر را در برنامه کاری خود قرار داده و امیدوار است با کمک مهندسان خلاق و توانمند خود شاهد تحقق ایده های ناب مهندسی در سراسر استان بوشهر باشد.

در پایان ضمن تبریک سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، امیدواریم با مشارکت اعضای محترم شاهد تعالی و پیشرفت این سازمان در کلیه سطوح باشیم.

 

رئیس و هیئت مدیره مدیره

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر