«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»

نوروز، صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان، ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند و به عنوان کهن‌ترین سلسله پیوند آیین و سنن گذشته با حال است.

در سالی که گذشت با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و شرایط سخت کشور، سازمان نیز با فراز و نشیب هایی همراه بود ولی همواره درصدد بودیم در این شرایط حساس و سخت، با همگرایی و وحدت سازمانی با تفکرها، نگرش ها و سلیقه های مختلف اقدامات موثری را به انجام رسانده و توانمندی های این سازمان را در عرصه استانی ظهور برسانیم.
امروز توانمندی های جامعه مهندسی در جامعه به اثبات رسیده و آنچه که حائز اهمیت است حفظ دستاورها و ارزش ها با تکیه بر رعایت اخلاق حرفه ای است.

امیدوارم که با همکاری ، همدلی و تعامل سازنده جامعه مهندسی و با تلاش و کوشش بتوانیم در مسیر رونق، رشد و توسعه صنعت ساختمان ، ارتقاء جایگاه حرفه مهندسی و آبادانی استان گام های موثری برداریم و در سال جدید که مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها مزین گردیده است، شاد بودن را در کنار هم تجربه کنیم.

بنده از طرف خود و کلیه اعضای هیئت مدیره سازمان، حلول سال نو 1400 را به جامعه محترم مهندسین، پرسنل سازمان و کلیه هم استانی های عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی و موفقیت روز افزونتان را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت می نمایم.

 

رئیس و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر