به نام خدا

دوباره بوی مهر، بوی ماه مهربان، بوی لبخند دانش آموزان، بوی درس و کلاس و مدرسه و بوی رفاقت ها و رقابت ها به مشام می رسد و خبر از بازگشایی مدارس می دهد.

پاییز طلایی همراه خود شور و شوق می آورد و طبیعت آماده می شود تا مشتاقانه برگ های رنگارنگ درختان را زیر پای بچه هایی که برای آموختن به مدرسه می روند، بریزد.

باد پاییزی، عطر دل انگیزش را رهسپار دل های کودکان می کند تا همچون پرستو به سوی مدارس پرواز کنند و با هیاهوی دل نشین شان کلاس های درس را پر از شادی و نشاط کنند.

چه شور و حال عجیبی دارد این روزهای آغازین مدرسه، روزهایی پر از هیجان، روزهای دل انگیز یادگیری و روزهایی که خیابان ها لبریز از صداهای کودکان جاری در پیاده روها هستند.

در آستانه ی ماه مهر و شروع فصل زیبای پاییز، طلوع بهار دانش، فصل همت و تلاش و بازگشایی مدارس هستیم و اینجانب بر خود وظیفه می دانم آغاز سال تحصیلی جدید، شروع سفر در مسیر دانستن و فهمیدن را در سال “رونق تولید” بر فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز استان و نیز بر خانواده های گرامیشان تبریک عرض نمایم.

امیدوارم امسال نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد رشد روز افزون نظام مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

همچنین تقارن ماه محرم و هفته ی دفاع مقدّس با بهاردانش، فرصتی باشد تا بتوانیم دانش آموزانی پاکدل و پاک طینت و عاشق اهل بیت (ع) و مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز در طراز جمهوری اسلامی تربیت نماییم.

 

 

علیرضا سنائی دشتی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان بوشهر