به گزارش واحد روابط عمومی سازمان، با توجه به آگهی های سازمان در تاریخ های 98/02/01 و 98/02/08 در هفته نامه نسیم جنوب در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان در دو نوبت، به اطلاع می رساند مجمع عمومی عادی نوبت اول سازمان در روز شنبه مورخه 98/03/11 رأس ساعت 17:00 در سالن اجتماعات سازمان تشکیل گردید که با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا محترم سازمان در مجمع فوق، مطابق ماده 55 آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان در روز سه شنبه مورخه 98/03/21 رأس ساعت 17:00 در محل مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار گردید.

در ابتدای برگزاری مجمع فوق آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت گردید پس از آن با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با اجرای مجری محترم آقای مهندس هادی زارعی مطابق برنامه تعیین شده از اعضا محترم سازمان برای انتخاب هیئت رئیسه سنی مجمع دعوت به عمل آمد و سپس با رأی گیری از افراد حاضر در سالن اعضای هیئت رئیسه اصلی مجمع مذکور انتخاب که به ترتیب آقای مهندس فرزاد پرورش دارشهرستانی به عنوان رئیس مجمع، خانم مهندس نوشین ربیعی به عنوان منشی، آقای مهندس علیرضا بستان کللی و آقای مهندس ابوالحسن احمدی به عنوان ناظرین هیئت رئیسه اصلی مجمع انتخاب گردیدند. پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجمع گزارش عملکرد سازمان توسط آقای مهندس علیرضا سنائی دشتی رئیس سازمان ارائه گردید که پیرامون مسائلی همچون دفتر نمایندگی افتتاح شده در شهر دلوار، جلسات برگزار شده سازمان با شهرداری ها و شورای شهر بوشهر و شهرستان ها برای ایجاد تعامل بیشتر فی مابین سازمان و آنها، اقدامات صورت گرفته در رشته های برق و مکانیک در مورد مجریان و در راستای کمک به مسئولیت ناظرین برق و مکانیک، ارتباطات مؤثر هیئت مدیره با اداره استاندارد و برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و همچنین وام های پرداختی به مهندسین عزیز در سال 97 و 98 به تعداد 720 نفر از اعضای سازمان اطلاعات کاملی را بیان نمودند.

پس از ارائه گزارش عملکرد سازمان توسط ریاست آقای کریم مشاور مالی سازمان گزارش بیلان مالی سال 96 را ارائه نموده و آقای دکتر دهنوی یکی از بازرسین محترم سازمان نیز گزارشات تکمیلی در خصوص بیلان مالی سال 96 را بیان فرموند که پس از بیلان فوق به رأی گیری گذارده شده و 98 % آرا به تصویب رسید. سپس تیزرهای برگزاری جشن های روز مهندس در اسفندماه سال 97 در بوشهر و شهرستان های در سالن برگزاری مجمع به نمایش اعضا حاضر در جلسه رسید. پس از پخش تیزر جشن ها کاندیداهای بازرسین سازمان آقایان مهندس جعفری، گرامی، حاجی پور و نوری خواه به معرفی خود و ارائه رزومه پرداختند و سپس انتخابات بازرسین سازمان و پذیرائی از اعضا محترم صورت گرفت. پس از برگزاری انتخابات بازرسین سازمان، اصلاحیه بودجه 97 سازمان توسط آقای مهندس بهروز فرح شیرازی خزانه دار هیئت مدیره سازمان، ارائه گردید که با 100 % آرا و بدون رأی مخالف اصلاحیه بودجه سال 97 به تصویب رسید.

در ادامه بودجه سال 98 سازمان مجدداً توسط آقای مهندس فرح شیرازی ارائه شد که در ابتدا جزئیات آن به رأی گیری گذاشته شد که با حدود 98 % آرا به تصویب رسید. سپس کلیات بودجه سال 98 به رأی گیری انجامید که با 100 % درصد آرا و بدون رأی مخالف به تصویب رسید. پس از آن و مطابق برنامه اعلام شده تعیین روزنامه های کثیرالانتشار استانی برای درج آگهی های سازمان در دستور کار مجمع قرار گرفت که آقای مهندس راویان دبیر هیئت مدیره سازمان توضیحات لازم را ارائه نمودند که با 98 % درصد آرا مورد مذکور نیز به تصویب رسید.

در پایان جلسه مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان، نتایج انتخابات بازرسین سازمان توسط رئیس مجمع آقای مهندس پرورش قرائی گردید که آقای مهندس نادر گرامی با 184 رأی، آقای مهندس شمس اله جعفری با 178 رأی، آقای مهندس علیرضا حاجی پور بالاگفشه با 151 رأی به عنوان بازرسین اصلی سازمان و همچنین آقای مهندس ناصر نوری خواه با 35 رأی به عنوان بازرس علی البدل سازمان انتخاب گردیدند. ضمناً آقای مهندس سیدحسین موسوی نیز تعداد 11 رأی از کل 209 برگ رأی را به خود اختصاص دادند که از کل برگ رأی های اخذ شده تعداد 6 رأی باطله اعلام گردید.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر