بدینوسیله به اطلاع می رساند ناظرین گاز می توانند جهت تکمیل فرم مرحله دوم اعلام تمایل به نظارت گاز سال ۱۳۹۷ از تاریخ 97/06/19 الی 97/06/26 به لینک زیر مراجعه فرمایند.

لینک سامانه اعلام به تمایل نظارت گاز

(نام کاربری: شماره عضویت / رمزعبور پیش فرض: کد ملی)

تبصره 1: تکمیل این فرم به منزله اعلام تمایل جهت استفاده از ظرفیت نظارت گاز می باشد و دفتر گاز موظف است به استناد ماده 16 مبحث دوم مقررات ملی ساختمان نسبت به اولویت بندی مهندسین ناظر اقدام نماید.

تبصره 2: ناظرین گاز می بایست هرگونه جابجایی محل اقامت خود به شهرستان و استان های دیگر و همچنین هرگونه تغییرات در شماره تماس را سریعا ًجهت درج در پرونده به اطلاع برسانند.(اطلاعات اتوماسیون سازمان ملاک است)

تبصره 3: در شهرستان هایی که ناظر مقیم به تعداد کافی وجود ندارد، ظرفیت ناظرین مهمان 50% افزایش می یابد (موضوع بند 14-3-2 مبحث 2) مشروط به اینکه حداقل 40% ظرفیت خود را در آن شهرستان نظارت کنند.

تبصره 4: هر ناظر گاز مجاز است در یک ناحیه اقامتی در شهر دوم به صورت مهمان فعالیت نماید.

تبصره 5: در صورت عدم پذیرش پرونده توسط ناظر و تکرار مورد تا حداکثر 2 بار دفتر گاز مجاز خواهد بود در مورد کاهش 1/12 ظرفیت اقدام نماید و ایشان نیز از اولویت واگذاری نظارت گاز خارج می گردد.

تبصره 6: ناظرگاز بایستی به صورت کتبی مرخصی خود را به دفتر گاز اعلام نماید و در موعد اعلام شده هیچ کاری به ناظر ارجاع داده نمی شود. به ازاء هر ماه مرخصی نیز معادل 1/12 از میزان ظرفیت کاسته خواهد شد.

تبصره 7: در صورت مرخصی بدون اطلاع ناظرین گاز و اشکال در اجرای امر نظارت و تحویل کارها  2/12 از ظرفیت کسر می شود.

تبصره 8: به فرم های ناظرینی که اعلام تمایل نموده  ولی حق عضویت خود را پرداخت ننموده و یا پروانه اشتغال به کار خود را تمدید ننموده اند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره 9: دفتر گاز در انتخاب محل فعالیت ناظرین گاز  مهمان و جدیدالورود با توجه شرایط و تعداد ناظرین آن منطقه مختار می باشد.

تبصره 10: سایر شروط مطابق دستورالعمل ارجاع نظارت گاز لحاظ خواهد شد.

تبصره 11: ناظرین گاز تنها دو بار در سال (شهریور و اسفند ماه) می توانند نسبت به تکمیل یا تصحیح فرم تمایل به نظارت گاز خود اقدام نمایند.

توضیحات 1:

لیست اعلام تمایل به نظارت گاز پس از پایان مهلت ثبت نام در سایت سازمان قرار می گیرد ضروریست ناظرین گاز لیست مذکور را مطالعه و در صورت مغایرت ظرف مدت یک هفته موارد را به صورت مکتوب به سازمان اعلام نمایند.

توضیحات 2 :

بر اساس دستورالعمل ارجاع نظارت گاز، استان بوشهر به سه ناحیه به شرح زیر تقسیم شده است:

ناحیه شمالی : ناحیه شمالی استان شامل شهرستان های گناوه و دیلم می باشد.

ناحیه مرکزی : ناحیه مرکزی استان شامل شهرستان های بوشهر،تنگستان،دشتی و دشتستان می باشد.

ناحیه جنوبی: ناحیه جنوبی استان شامل شهرستان های کنگان،جم،دیر و عسلویه می باشد