قابل توجه کلیه اعضاء محترم سازمان:

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به مناسبت روز بزرگداشت مقام مهندس در نظر دارد پیاده روی خانوادگی در روز جمعه مورخه 96/12/4 همراه با برگزاری برنامه ای شاد به صرف صبحانه و مراسم قرعه کشی برای فرزندان مهندسین و خانواده ها و اعطای جوایز نفیس به شرکت کنندگان در مراسم فوق، برای جامعه مهندسین استان بوشهر و خانواده های آنان برگزار نماید. لذا از کلیه مهندسین عضو سازمان که تمایل به حضور در مراسم مذکور را دارند دعوت بعمل می آید، جهت ثبت نام از روز چهارشنبه مورخه 96/11/18 تا روز جمعه مورخه 96/11/27 به سایت سازمان مراجعه فرمایند و جهت تحویل گرفتن ژتون از تاریخ 96/11/28 تا 96/11/30 به خدمات رفاهی، ورزشی سازمان مراجعه نمایند.

توجه:

  • تحویل ژتون در تاریخ 96/11/28 تا 96/11/30 انجام میگیرد و خارج از زمان ذکر شده ژتون تحویل نمی گردد.

مدارک لازم جهت تحویل ژتون:

  • حضور خود مهندس یا کارت عضویت مهندس و اصل کارت ملی افراد خانواده ایشان جهت تحویل بلیط و ژتون های مربوط به مراسم الزامی است.

توضيح: اعضاي خانواده (شامل مهندس، همسر و فرزندان) و ٢ نفر همراه به انتخاب مهندس و براي مهندسان مجرد (پدر-مادر) و ٢ نفر همراه به انتخاب مهندس مي باشد و در صورتيكه با هرگونه مشكلي مواجه شديد، عبارت “پياده روي” را به سامانه پيامكي سازمان با شماره ٥٠٠٠٢٨٠٠٠ پيامك نماييد تا در اسرع وقت جهت رفع مشكل با شما تماس گرفته شود.

  • مبلغ ثبت نام برای هر نفر شرکت کننده 000/ 20 ریال می باشد که در صورت به حدنصاب نرسیدن شرکت کنندگان برای برگزاری مراسم فوق، مبالغ اخذ شده به ایشان بازگشت داده خواهد شد.

زمان پیاده روی: جمعه 96/12/4 ساعت 7:30 صبح

مسیر پیاده روی: از میدان رئیسعلی دلواری تا پارک شورا روبروی رستوران قوام

 

لینک ثبت نام