مهندس احمد زارعی رئیس سازمان:

ادای مسئولیت جامعه مهندسی استان در انتخابات سرنوشت ساز

حضور پرشور و مدبرانه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر و مشارکت گسترده شما بزرگواران در سطح استان نشان از سطح بالای آگاهی و اندیشه ی والایتان دارد و حماسه حضور پرشور شما در این انتخابات و همچنین حساسیت تک تک مهندسین به عنوان قشری فرهیخته و متخصص در تصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت سازمان ، صفحه تابناکی را برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر ایجاد نمود.

بدون شک این حضور مسئولانه و چشمگیر در عرصه انتخاباتی بی نظیر و بدون حاشیه و با رقابتی پرشور، مسئولیت سنگینی را برای هیئت مدیره جدید ایجاد نموده تا با استفاده از اعتماد جامعه بزرگ مهندسی، ظرفیت های نهفته موجود را تبدیل به عرصه خدمتگزاری خود نماید و جوابگوی این مسئولیت گزاری سنگین باشد.

لازم می دانم از اعضای محترم هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات نیز جهت برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی و مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین نامه تشکر و قدردانی نمایم. همچنین اخلاق مداری و حفظ اصول حرفه ای و رعایت ارزش های اخلاقی را در بین کاندیداهای محترم ارج نهاده و از اینکه با حضور در صحنه و رقابت سالم و طرح مباحث و خواسته های اساسی اعضا، اذهان جوینده مهندسین را به راه اندیشیدن و تصمیم گرفتن کشاندند و زمینه حضور حماسی اعضا را فراهم ساختند سپاسگزاری می کنم.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و با این وحدت و وفاق و همراهی شما بزرگواران بتوانیم در انجام وظایف محوله و ارتقاء جایگاه سازمان با موفقیت ادای دین بنمائیم. بی تردید هیأت مدیره جدید نهایت تلاش خود را در جهت رعایت مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مصوبات قانونی مرتبط  به کار بسته و همچنین در مدیریت سازمان و رسیدگی به کلیه امور و وظایف محوله، امانت داری و صیانت از آرای شما عزیزان را سرلوحه ی کار خود قرار خواهد داد.

در پایان جادارد از اعضاء محترم هیئت مدیره دوره ششم که در دوره ای سخت و پرنوسان در جهت پیشبرد امور سازمان تلاشهای ارزنده ای نمودند تشکر و قدردانی نمایم و برای آنها در عرصه های دیگر از درگاه خداوند بزرگ آرزوی موفقیت بنمایم.