نمایشگاه راه و شهرسازی در بوشهر به کار خود خاتمه داد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر در 23 آبان ماه سال جاری، نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته در بوشهر با حضور مهندس حسنوند، استاندار محترم بوشهر به کار خود پایان داد.

مهندس فریدون حسنوند در آیین اختتامیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فرصتی برای نمود داشته‌ها، معرفی دستاوردها، جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایش عملکرد فعالان صنایع گوناگون و فرصتی مغتنم برای مشارکت کنندگان در نمایشگاه برای عرضه عملکرد و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه موجود است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود توانمندی استان را برشمرد و افزود: استان بوشهر با داشتن ظرفیتهای بالقوه اقتصادی، تجاری، نفت و گاز و پتروشیمی جایگاه ویژه ای در کشور دارد. از این نظر معرفی این توانمندی نقش ویژه ای در توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه با این توانمندی قطعا نمایشگاه آینده با حضور پرتعداد شرکت کنندگان برگزار خواهد شد تاکید کرد: سال آینده استان بوشهر میزبان نمایشگاه سراسری راه و شهرسازی خواهد بود.

شایان ذکر است که استاندار بوشهر از غرفه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر نیز بازدید نمود که با توضیحاتی توسط مهندس علیرضا سنائی دشتی، رئیس سازمان همراه بود.

در پایان این مراسم، از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به عنوان یکی از غرفه های برتر و منتخب اداره کل راه و شهرسازی توسط مهندس حسنوند تقدیر به عمل آمد.