رئیس سازمان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ٢٨ ماه صفر سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم استان بوشهر و مهندسین عضو سازمان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مهندس سیدسعید علم بلادی به شرح زیر است:

۲۸صفر در سوگ سالروز رحلت آخرین رسول خدا، نگین خاتم نبوت، عينيت قرآن کريم بر مسلمین جهان حضرت رسول اکرم صلی‌الله عليه و آله و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر(ص) و کریم آل طه، دومین امام معصوم ، امام حسن مجتبی (ع) می نشینیم.

 بی تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان  دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم .

اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) را عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام و بویژه مردم فهیم، متدین، ولایتمدار و قدر شناس استان بوشهر و مهندسین محترم عضو سازمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان، قبولی عزاداری و سوگواری های مردم غیور و مومن این دیار را در ماههای محرم و صفر خواستارم.

سیدسعید علم بلادی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان بوشهر