“هنر روابط عمومی، یافتن رمز نفوذ در دلهاست”

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیراست.

فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم نموده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می کنند.

 نامگذاری 27 اردیبهشت‌ماه به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی و ارتباطات را ارج نهیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز به یکایک فعّالان عرصه روابط عمومی، به خصوص به همکاران خود در حوزه روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان، که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی ، همسویی ، با صداقت ، شجاعت و امانت در جهت انجام رسالت خطیر خود بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

سید سعید علم بلادی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

استان بوشهر