در راستای اهداف هیئت مدیره سازمان در جهت شفاف سازی مصوبات خود برای رؤیت اعضا محترم سازمان، اهم مصوبات جلسه شماره 96 مورخه 99/05/05 مدیره سازمان به شرح ذیل اعلام می گردد:

  • رئیس سازمان ضمن عرض خیر مقدم جهت حضور سرکار خانم مهندس زیبا خواجه ئیان در هیئت مدیره، از زحمات جناب آقای مهندس ابراهیم سعدآبادی در مدت زمان تصدی عضویت هیئت مدیره قدردانی نموده و ابراز امیدواری نمود که با کمک یکدیگر، در جهت پیشبرد اهداف سازمان، گام های موثری برداریم.
  • نامه شماره 24886/س ن مورخ 99/04/25 شورای مرکزی در خصوص امضای نقشه ها و نظارت اشخاص حقوقی ( و اشخاص حقیقی عضو دفاتر حقوقی) قرائت و مقرر گردید که مفاد آن توسط مدیر اجرایی اجرا شده و گزارش نحوه اجرای آن به هیئت مدیره داده شود. ضمناً از طریق پیامک و سایت سازمان اطلاع رسانی شود.
  • نامه شرکت نگاه مهندسین آینده پارس مبنی بر درخواست در نظر نگرفتن ظرفیت طراحی مهندسان در محاسبه اولویت‌بندی نظارت آنها قرائت که با توجه به مفاد نظام نامه نحوه ارجاع نظارت (ابلاغی توسط شورای مرکزی)، درخواست نامبرده ممکن نمی باشد.
  • نامه مشاور مالیاتی سازمان در ارتباط با مبلغ مالیات بر ارزش افزوده شرکت آرمه بتن داوود در سال های ۹۱ و ۹۲ قرائت که مقرر گردید مطابق نامه ایشان عمل شده و ضمناً میزان کارکرد شرکت مذکور نیز مجدداً کنترل نهایی شود.
  • مطابق بند ۹ صورتجلسه شماره ۹۵ مورخ 99/04/29 هیئت مدیره، گزارش برگزاری جلسه مشترک با آزمایشگاه های تست بتن را ارائه شد و پس از بررسی و ارائه نقطه نظرات، با اکثریت آراء، مقرر گردید که جهت شهرهای برازجان و گناوه، از ابتدای شهریور ماه سال جاری، جهت کلیه ساختمان های دارای سقف نوین و زیرزمین و همچنین ساختمان های دارای ۵ سقف و بیشتر، در مرحله اول، تست فشاری بتن الزامی گردد.
  • فرم تعهد پیشنهادی اجرای ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی توسط سازمان قرائت که به اتفاق آراء، با آن موافقت شده و مقرر گردید که جهت کارکنان سازمان، اجرایی شود.
  • با توجه به بند ۱۲ صورتجلسه شماره ۹۲ مورخ 99/04/08 هیئت مدیره، نامه شماره 99/10/3430 مورخ 99/04/28 شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در خصوص عضو سازمان قرائت و مقرر گردید که از نامبرده درخواست شود که حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به ارائه سابقه بیمه مربوطه به سازمان اقدام نماید.
  • نامه شماره 993/1/1066 مورخ 99/04/24 مسئول واحد مکانیک – گاز سازمان در ارتباط با بند ۶-۴ آیین نامه ارجاع نظارت گاز و تقاضای مشخص نمودن شهرستان هایی که ناظر مقیم به تعداد کافی وجود ندارد قرائت و مقرر گردید که توسط کمیته گاز و کمیسیون تخصصی مکانیک، با توجه به آمار موجود تعداد مهندسان مقیم و پایه مربوطه و تعداد انشعاب گاز، شهرستان هایی که ناظر مقیم به تعداد کافی ندارند مشخص و پیشنهادات لازم ارائه و توسط مسئول دفتر گاز به هیئت مدیره جهت تصمیم‌گیری ارائه شود.
  • نامه شماره 993/1/1074 مورخ 99/04/25 مدیر اجرایی به پیوست فرم شماره ۵ دفتر کنترل و نظارت گاز با عنوان (( تعهد نامه مجری تجربی لوله کشی آب و فاضلاب)) قرائت که به اتفاق آراء، مورد تایید قرار گرفت.
  • نامه شماره 993/1/1055 مورخ 99/04/23 مدیر اجرایی به پیوست صورتجلسه مورخ 99/04/12 مطرح که بند ۲ صورتجلسه مذکور قرائت و تایید گردید. در مورد بند یک، در دو جلسه قبل تصمیم گیری شده است.