به اطلاع میرساند کارگاه آموزش نکات اجرایی و نواقص رایج در ساختمانها با همکاری کمیته نظارت مضاعف ، شورای انتظامی و کمیته آموزش سازمان و همچنین دفتر نمایندگی کنگان در سالن فنی حرفه ای شهر بنک با حضور مهندسان عضو دفتر نمایندگی کنگان و جم در رشته سازه و معماری در تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری برگزار گردید .

در ابتدا مهندس علی نژاد ضمن خوش آمد گویی به مهندسان و اعضاء کمیته نظارت در خصوص  تداوم برگزاری این دوره ها در شهرستان جهت آشنایی مهندسان توضیحاتی ارائه نمود. سپس مهندس حسن بحرینی مسئول کمیته نظارت مضاعف سازمان خلاصه ای از عملکرد کمیته نظارت را ارائه نمود و هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هرچه بیشتر مهندسان با موارد و نواقص موجود در ساختمان عنوان کردند .

سپس مهندس قاسم سلمانپور و مهندس اسماعیل دهقانی  در رشته سازه با نمایش اسلاید هایی از ساختمانهای بازدید شده توسط کمیته نظارت نسبت به ارائه توضیحات و موارد فنی و اجرایی اقدام نمودند . در ادامه مهندس رحیم بارگاهی نیز در بخش معماری با نمایش تصاویر در بخش معماری به موارد و نکات فنی در این خصوص پرداختند و در پایان دکتر علی کریمی رئیس شورای انتظامی در خصوص موارد حقوقی و نحوه ارائه و ارسال گزاشات تخلف به شهرداری توضیحاتی ارائه نمود .

2 1
3 4

5